Technologická společnost Bootiq kupuje vývojářskou agenturu Moonlake

Technologická společnost Bootiq, která vytváří IT projekty pro známé korporace i začínající startupy, kupuje vývojářskou agenturu Moonlake. Ta se zaměřuje zejména na oblast e-commerce, zakázkové weby a serverová řešení.

Moonlake je na českém trhu přes 10 let a v současnosti se stará o portfolio 180 klientů, historicky pracoval pro Jablotron, Tipsport, Baťa, Livesport.cz či Vltava Labe Media. Transakce byla ve výši několika milionů korun a po koupi přední slovenské IT firmy EEA se jedná o další z řady akvizic, které Bootiq v nedávné době provedl.

„Akvizicí společnosti Moonlake přebíráme společně se značkami Shopix, WinServer a několika dobročinnými projekty zejména stávající portfolio klientů, kterým budeme kontinuálně zajišťovat stávající služby. Naší ambicí je posunout toto snažení o kus dál, sbírat od klientů zpětnou vazbu, ukázat jim nová řešení pro jejich e-shopy a weby, která jim pomohou dosáhnout stanovených byznysových cílů. Firmy totiž chtějí být především vidět a prodávat, chceme jim proto nabídnout odborný vhled expertů z Bootiq v oblasti klíčových technologií, jako jsou e-commerce řešení, konsolidace dat, business intelligence, cloudové služby či strojové učení, stejně jako IT consulting,“ říká Marcel Červený, CEO Bootiq.

Brněnskou vývojářskou agenturu Moonlake založil v roce 2010 Martin Mrajca. Roční obrat společnosti se v posledním roce pohyboval kolem sedmi milionů korun, v letech předešlých pak dosahoval až 12 milionů korun.

V současnosti má Bootiq ve svých řadách přes 350 vývojářů a dalších technologických odborníků ve 12 pobočkách v České republice a na Slovensku. Loni se rozšířil o slovenskou IT firmu EEA, pražskou digitální agenturu Blueberry či společnost Novasoft, která v Česku podniká dodávce SAP technologií. Zároveň proběhla akvizice několika menších týmů.

„Naším cílem je vybudovat komplexní a profesionální IT skupinu, která si ovšem udržuje garážové nadšení. Nadále budeme nabízet řešení na míru a nechceme, aby se z Bootiq stal korporát, čímž se paradoxně stáváme těmi správnými inovačními partnery pro ty největší firmy,“ doplňuje Červený.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Odpovědnost
Beats for Love
úkolníček

MAM Exkluzivně v časopise

Hana Tran Phuong Tra
Tomáš Janča
GenZ a Golden Years
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC