Reklama
Megaboard

Technologická společnost Bootiq kupuje vývojářskou agenturu Moonlake

Technologická společnost Bootiq, která vytváří IT projekty pro známé korporace i začínající startupy, kupuje vývojářskou agenturu Moonlake. Ta se zaměřuje zejména na oblast e-commerce, zakázkové weby a serverová řešení.

Moonlake je na českém trhu přes 10 let a v současnosti se stará o portfolio 180 klientů, historicky pracoval pro Jablotron, Tipsport, Baťa, Livesport.cz či Vltava Labe Media. Transakce byla ve výši několika milionů korun a po koupi přední slovenské IT firmy EEA se jedná o další z řady akvizic, které Bootiq v nedávné době provedl.

„Akvizicí společnosti Moonlake přebíráme společně se značkami Shopix, WinServer a několika dobročinnými projekty zejména stávající portfolio klientů, kterým budeme kontinuálně zajišťovat stávající služby. Naší ambicí je posunout toto snažení o kus dál, sbírat od klientů zpětnou vazbu, ukázat jim nová řešení pro jejich e-shopy a weby, která jim pomohou dosáhnout stanovených byznysových cílů. Firmy totiž chtějí být především vidět a prodávat, chceme jim proto nabídnout odborný vhled expertů z Bootiq v oblasti klíčových technologií, jako jsou e-commerce řešení, konsolidace dat, business intelligence, cloudové služby či strojové učení, stejně jako IT consulting,“ říká Marcel Červený, CEO Bootiq.

Brněnskou vývojářskou agenturu Moonlake založil v roce 2010 Martin Mrajca. Roční obrat společnosti se v posledním roce pohyboval kolem sedmi milionů korun, v letech předešlých pak dosahoval až 12 milionů korun.

V současnosti má Bootiq ve svých řadách přes 350 vývojářů a dalších technologických odborníků ve 12 pobočkách v České republice a na Slovensku. Loni se rozšířil o slovenskou IT firmu EEA, pražskou digitální agenturu Blueberry či společnost Novasoft, která v Česku podniká dodávce SAP technologií. Zároveň proběhla akvizice několika menších týmů.

„Naším cílem je vybudovat komplexní a profesionální IT skupinu, která si ovšem udržuje garážové nadšení. Nadále budeme nabízet řešení na míru a nechceme, aby se z Bootiq stal korporát, čímž se paradoxně stáváme těmi správnými inovačními partnery pro ty největší firmy,“ doplňuje Červený.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále