Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Super zoo slibuje mazlíčkům „hromadu dárků“. Firma spustila věrnostní program

Rychle expandující řetězec obchodů s chovatelským potřebami Super zoo, který letos otevře dvacet nových prodejen, přichází s vánočním spotem, který vznikl ve spolupráci s Czech Promotion Group.

Spot o délce deseti sekund s claimem „Protože zvířátka milujeme“ bude k vidění na stanicích Nova Group a na Primě. Firma jej také nasadí na sociální sítě Facebook, Instagram a na YouTube. Komunikaci doplní formátem RTB na významných českých webech.

Super zoo také před měsícem spustilo věrnostní program Super zoo family. Podle Pavla Kopřivy ředitele marketingu a e-commerce je za první měsíc 42 procent nákupů provázaných právě s věrnostním programem. „Jsme z jeho fungování nadšení. Na příští rok chystáme i komunikaci,“ uvedl Kopřiva.

Reklama
Abovalve

Super zoo také nabízí služby psího salonu ve třech pražských prodejnách a po Praze „nejrychlejší rozvoz: třikrát denně, sedm dní v týdnu“.

Největším řetězcem s chovatelskými potřebami v Česku zatím zůstává pet center s více než 120 prodejnami. Super zoo se na něj dotahuje se 107. Pet center má však většinu prodejen v obchodních centrech, zatímco Super zoo má velké množství v retailových parcích, které jsou v pandemii oblíbeným nákupním cílem.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)