Firma Forum Media, která je vydavatelem týdeníku MAM a pořadatelem stejnojmenných oborových konferencí, se dohodla na programovém a personálním propojení se značkou Lionhearted.
Společnost Forum Media, pořadatel odborných konferencí a současně vydavatel týdeníku MAM, se spojil se značkou Lionhearted. Ta je na českém trhu reprezentantem mezinárodních festivalů Lions pořádaných každoročně v Cannes a organizátorem tréninkového programu a soutěže Young Lions či konference Cannes in Prague.
Obě společnosti se dohodly na strategické spolupráci a personální unii. V praxi tak budou všechny své značky a produkty řídit společně z jednoho místa. Vedení společného projektu se ujal René Jež, který se současně stal ředitelem vydavatelství Forum Media.
Spojení obohatí obě značky. Časopisu a jeho konferencím se díky němu otevírá přístup k exkluzívním zdrojům informací a k širokému rejstříku řečníků ze zahraničí. Pro Lionhearted skýtá Forum Media stabilní zázemí pro pořádání oborových akcí a komunikační kanály mířící na žádoucí cílové skupiny.
Vladimír Bystrov, spolumajitel Forum Media, říká: „Obě naše firmy dlouhodobě usilují o propojování a růst komunity profesionálů v marketingu, komunikaci a médiích. Skupina, na kterou se obracíme, je společná. Spojování různých projektů, které působí v jednom, nepříliš velkém segmentu, považujeme za nejrozumnější způsob, jak náš cíl naplňovat lépe a přesvědčivěji. Konsolidovali jsme trh oborových časopisů, na konferenci Forum Media systematicky otevíráme prostor pro pořadatele dalších partnerských akcí – naposledy PR Summitu či konference Effie. Nejnovější spojení je jen dalším krokem v tomto podle nás užitečném trendu.“
René Jež, zakladatel Lionhearted, k tomu dodává: „Máme všechny předpoklady k tomu, abychom byli nejpřínosnější platformou pro potřeby majitelů značek a jejich partnerů a napomáhali tomu, aby marketing ve firmách a organizacích účinně fungoval a přinášel jim hodnotu a růst, které potřebují. Chceme přispívat ke zdravému fungování a rozvoji trhu a komunity odborníků v oblasti marketingu, komunikace a médií tím, že budeme informovat, inspirovat, propojovat, oceňovat a vzdělávat.“
René Jež má více než dvacet šest let manažerských a podnikatelských zkušeností v oboru z takových společností jako RRM, IP Praha, Mediatel, iMi Partners či Flemedia. Pracoval na straně médií i zadavatele, stál u počátků rozvoje obor mediálního auditu a poradenství na našem trhu. Již dvanáctým rokem zastupuje festival Cannes Lions. V roce 2018 mu český Art Directors Club udělil jako prvnímu nereklamnímu profesionálovi cenu Zlatého ohníčku za přínos rozvoji oboru.