Společnosti Forum Media a Lionhearted spojují síly, projekt povede René Jež

Firma Forum Media, která je vydavatelem týdeníku MAM a pořadatelem stejnojmenných oborových konferencí, se dohodla na programovém a personálním propojení se značkou Lionhearted.

Společnost Forum Media, pořadatel odborných konferencí a současně vydavatel týdeníku MAM, se spojil se značkou Lionhearted. Ta je na českém trhu reprezentantem mezinárodních festivalů Lions pořádaných každoročně v Cannes a organizátorem tréninkového programu a soutěže Young Lions či konference Cannes in Prague.

Obě společnosti se dohodly na strategické spolupráci a personální unii. V praxi tak budou všechny své značky a produkty řídit společně z jednoho místa. Vedení společného projektu se ujal René Jež, který se současně stal ředitelem vydavatelství Forum Media.

Spojení obohatí obě značky. Časopisu a jeho konferencím se díky němu otevírá přístup k exkluzívním zdrojům informací a k širokému rejstříku řečníků ze zahraničí. Pro Lionhearted skýtá Forum Media stabilní zázemí pro pořádání oborových akcí a komunikační kanály mířící na žádoucí cílové skupiny.

Vladimír Bystrov, spolumajitel Forum Media, říká: „Obě naše firmy dlouhodobě usilují o propojování a růst komunity profesionálů v marketingu, komunikaci a médiích. Skupina, na kterou se obracíme, je společná. Spojování různých projektů, které působí v jednom, nepříliš velkém segmentu, považujeme za nejrozumnější způsob, jak náš cíl naplňovat lépe a přesvědčivěji. Konsolidovali jsme trh oborových časopisů, na konferenci Forum Media systematicky otevíráme prostor pro pořadatele dalších partnerských akcí – naposledy PR Summitu či konference Effie. Nejnovější spojení je jen dalším krokem v tomto podle nás užitečném trendu.“

René Jež, zakladatel Lionhearted, k tomu dodává: „Máme všechny předpoklady k tomu, abychom byli nejpřínosnější platformou pro potřeby majitelů značek a jejich partnerů a napomáhali tomu, aby marketing ve firmách a organizacích účinně fungoval a přinášel jim hodnotu a růst, které potřebují. Chceme přispívat ke zdravému fungování a rozvoji trhu a komunity odborníků v oblasti marketingu, komunikace a médií tím, že budeme informovat, inspirovat, propojovat, oceňovat a vzdělávat.“

René Jež

René Jež má více než dvacet šest let manažerských a podnikatelských zkušeností v oboru z takových společností jako RRM, IP Praha, Mediatel, iMi Partners či Flemedia. Pracoval na straně médií i zadavatele, stál u počátků rozvoje obor mediálního auditu a poradenství na našem trhu. Již dvanáctým rokem zastupuje festival Cannes Lions. V roce 2018 mu český Art Directors Club udělil jako prvnímu nereklamnímu profesionálovi cenu Zlatého ohníčku za přínos rozvoji oboru.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia