Drogistická síť Rossmann plánuje v příštím roce dále expandovat. Chce otevřít patnáct nových prodejen a stejný počet zrekonstruovat. V letošním roce se síť rozšířila celkem o deset prodejen, patnáct dalších je v novém kabátě. Osm prodejen přitom vzniklo až v období od září do prosince. Zatím poslední z nich je v Opavě. Rossmann má tak v Česku celkem 148 poboček.
Firma také plánuje v příštím roce spustit e-shop. „Budeme věřit, že se to podaří co nejdříve, pandemie přípravy urychlila,“ uvedla manažerka komunikace Olga Stanley na online přenosu Popai Day koncem listopadu. Loni v dubnu firma představila také nový věrnostní program v mobilní aplikaci s názvem Rossmann club. Stanley sdělila, že za osmnáct měsíců od svého spuštění měl klub půl milionu registrovaných členů.
V roce 2018 řetězec představil nový obchodní koncept Rossmann. A život je krásnější. V září firma představila nový reklamní spot, který má vycházet z celkové komunikační strategie značky s claimem „Je krásné pečovat o sebe s láskou.“ Kampaň vytvořila agentura DDB ve spolupráci s Boogie films a režisérem Jurajem Janišem.
Konkurenční dm drogerie markt má 239 prodejen. Přes 500 prodejen má Teta drogerie. Dm má e-shop už zhruba dva roky. Loni ho spustila i Teta.