Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Rossmann v příštím roce otevře 15 prodejen. Chystá i e-shop

Drogistická síť Rossmann plánuje v příštím roce dále expandovat. Chce otevřít patnáct nových prodejen a stejný počet zrekonstruovat.  V letošním roce se síť rozšířila celkem o deset prodejen, patnáct dalších je v novém kabátě. Osm prodejen přitom vzniklo až v období od září do prosince. Zatím poslední z nich je v Opavě. Rossmann má tak v Česku celkem 148 poboček.

Firma také plánuje v příštím roce spustit e-shop. „Budeme věřit, že se to podaří co nejdříve, pandemie přípravy urychlila,“ uvedla manažerka komunikace Olga Stanley na online přenosu Popai Day koncem listopadu. Loni v dubnu firma představila také nový věrnostní program v mobilní aplikaci s názvem Rossmann club. Stanley sdělila, že za osmnáct měsíců od svého spuštění měl klub půl milionu registrovaných členů.

V roce 2018 řetězec představil nový obchodní koncept Rossmann. A život je krásnější. V září firma představila nový reklamní spot, který má vycházet z celkové komunikační strategie značky s claimem „Je krásné pečovat o sebe s láskou.“ Kampaň vytvořila agentura DDB ve spolupráci s Boogie films a režisérem Jurajem Janišem.

Reklama
ČEZ

Konkurenční dm drogerie markt má 239 prodejen. Přes 500 prodejen má Teta drogerie. Dm má e-shop už zhruba dva roky. Loni ho spustila i Teta. 

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)