Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Rohlík.cz bojuje o poslední zákazníky před Vánoci: zavádí online reklamace

Internetový obchod s potravinami Rohlik.cz těsně před Vánoci zavádí novinky: online reklamace, přehled o cestě jejich nákupu a času doručení přímo na webu, v aplikaci i skrze push notifikace.

„V Rohlíku víme, že to nejcennější, co zákazníkům šetříme, je čas. Proto naše služby neustále vylepšujeme. Připravili jsme revoluční novinku v podobě možnosti vyřešit reklamace online, na pár kliků a okamžitě, aniž by zákazníci museli někam volat nebo psát. Jsme jediný obchod s potravinami v Česku, který tuto možnost nabízí“, představuje novinku pro zákazníky online supermarketu Petr Pavlík, CEO Rohlik.cz.

Zákazník na webu či v aplikaci vybere položku k reklamaci a kompenzaci v podobě kreditů firma připíše na účet. Díky nové aktualizaci může zákazník zároveň v aplikaci nebo na webu sledovat svůj nákup a zjistit předpokládaný čas doručení. Používá-li mobilní aplikaci, přijdou mu všechny důležité informace ohledně doručení formou notifikací. A to vždy, ať už nakupuje na webu nebo v aplikaci. Zákazník, který aplikaci nainstalovanou nemá, bude zprávy nadále dostávat formou SMS.

Reklama
ČEZ
Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)