Rohlík.cz bojuje o poslední zákazníky před Vánoci: zavádí online reklamace

Internetový obchod s potravinami Rohlik.cz těsně před Vánoci zavádí novinky: online reklamace, přehled o cestě jejich nákupu a času doručení přímo na webu, v aplikaci i skrze push notifikace.

„V Rohlíku víme, že to nejcennější, co zákazníkům šetříme, je čas. Proto naše služby neustále vylepšujeme. Připravili jsme revoluční novinku v podobě možnosti vyřešit reklamace online, na pár kliků a okamžitě, aniž by zákazníci museli někam volat nebo psát. Jsme jediný obchod s potravinami v Česku, který tuto možnost nabízí“, představuje novinku pro zákazníky online supermarketu Petr Pavlík, CEO Rohlik.cz.

Zákazník na webu či v aplikaci vybere položku k reklamaci a kompenzaci v podobě kreditů firma připíše na účet. Díky nové aktualizaci může zákazník zároveň v aplikaci nebo na webu sledovat svůj nákup a zjistit předpokládaný čas doručení. Používá-li mobilní aplikaci, přijdou mu všechny důležité informace ohledně doručení formou notifikací. A to vždy, ať už nakupuje na webu nebo v aplikaci. Zákazník, který aplikaci nainstalovanou nemá, bude zprávy nadále dostávat formou SMS.

MAM_SOME_800x1068_cover-13

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-13

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mikroinfluenceři
fenomen
sparta_kybersikana

MAM Exkluzivně v časopise

David Suda
Ken Hughes
Young Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
MAM Souboj spotů - únor
Oneplay
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
MAM Souboj spotů - únor
Oneplay
Agentura roku shortlist