Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

PRŮZKUM: Lidé po otevření podniků nejčastěji chodili na pivo „jen tak“

Otevření restaurací, barů, kaváren ve čtvrtek 3. 12. 2020 lze považovat za druhý restart trhu v letošním roce. Hned 54 % návštěvníků stihlo zajít do těchto podniků během prvních 5 dnů po otevření, vyplývá z průzkumu společnosti Data Servis.

Klíčové pro fungování podniků je, aby přicházeli hosté. V letošním roce přitom snížilo svou frekvenci návštěv 11 % zákazníků. Pro srovnání, před covidem navštěvovalo 37 % hostů podniky vícekrát za týden, v září už takto často přicházelo jen 26 % hostů, potvrdil vázkum Data Servis.

Jak zákazníci mění frekvenci svých návštěv restaurací, barů, hospod a kaváren ve srovnání před covidem a v září 2020?

Reklama
ČEZ

Hlavní příležitosti pro návštěvu podniků během prvních 5 dnů po otevření (prosinec 2020):

Jak návštěvníci hodnotí dodržování nařízení provozovatelů ohledně prevence a omezení šíření onemocnění covidem?

Jaký dojem měla ze své návštěvy (prosinec 2020) podniku ve srovnání s obdobím před covidem?

Jak hosté utráceli při svých návštěvách podniků po jejich znovuotevření v prosinci 2020 ve srovnání s obdobím před pandemií?

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)