PRŮZKUM: Lidé po otevření podniků nejčastěji chodili na pivo „jen tak“

Otevření restaurací, barů, kaváren ve čtvrtek 3. 12. 2020 lze považovat za druhý restart trhu v letošním roce. Hned 54 % návštěvníků stihlo zajít do těchto podniků během prvních 5 dnů po otevření, vyplývá z průzkumu společnosti Data Servis.

Klíčové pro fungování podniků je, aby přicházeli hosté. V letošním roce přitom snížilo svou frekvenci návštěv 11 % zákazníků. Pro srovnání, před covidem navštěvovalo 37 % hostů podniky vícekrát za týden, v září už takto často přicházelo jen 26 % hostů, potvrdil vázkum Data Servis.

Jak zákazníci mění frekvenci svých návštěv restaurací, barů, hospod a kaváren ve srovnání před covidem a v září 2020?

Hlavní příležitosti pro návštěvu podniků během prvních 5 dnů po otevření (prosinec 2020):

Jak návštěvníci hodnotí dodržování nařízení provozovatelů ohledně prevence a omezení šíření onemocnění covidem?

Jaký dojem měla ze své návštěvy (prosinec 2020) podniku ve srovnání s obdobím před covidem?

Jak hosté utráceli při svých návštěvách podniků po jejich znovuotevření v prosinci 2020 ve srovnání s obdobím před pandemií?

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist