Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Propad tištěných deníku. Meziměsíční a meziroční prodeje padaly úplně všem

Všechny tištěné deníky si v prodejích v říjnu meziročně a meziměsíčně pohoršily. S náskokem zůstal nejprodávanější bulvární Blesk. Vyplývá to z dat zveřejněných Kanceláří ověřování nákladu tisku ABC ČR.

Žádný z deníků nedokázal meziměsíční změnu v prodejích udržet v kladných číslech. Meziročně si ve statistikách polepšily jen Hospodářské noviny, avšak v jejich případě čísla do kladných procent vyhnalo zejména započtení nových distribučních kanálů, například Alzy.cz, v případě elektronického vydání, které až do letošního září statistiky nezohledňovaly.

Prodaný náklad v součtu všech deníků klesl pod hranici půl milionu, tedy na čísla z období lockdownu během první vlny pandemie.

Reklama
ČEZ

Celkově nejprodávanějším titulem zůstal Blesk (143 661) před MF Dnes (92 123) a Deníkem (86 759). Nejméně si ve srovnání se zářím pohoršilo právo (-0,53 %), nejvíce pak Hospodářské noviny (-8,95 %) a Sport (-8,12 %).

Prodaný náklad

Říjen 2020Září 2020Meziměsíční změna (v %)Říjen 2019Meziroční změna (v %) 
Blesk143 661149 870-4,14187 085-23,21
MF Dnes92 12393 999-2,00113 196-18,62
Deník86 75987 746-1,1298 065-11,53
Právo57 69058 000-0,5364 611-10,71
Aha!34 79535 283-1,3844 058-21,02
Lidové noviny25 47725 781-1,1831 399-18,86
Hospodářské noviny34 64038046-8,9529 72116,55
Sport20 90222749-8,1228 992-27,90
Celkem496 047511 474-3,02597 127-16,93
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)