Seznam.cz požádal o registraci ochranných známek Seznam Premium a Seznam.cz Premium. Zda-li je to jeden z prvních kroků směrem k placenému obsahu zatím firma nechce potvrdit.
„Stále platí, že naše služby i náš vlastní obsah zůstávají pro uživatele i nadále zcela zdarma. Ochrannou známku jsme si zaregistrovali ze strategických důvodů,“ reagovala na dotaz MAM tisková mluvčí Seznam.cz Aneta Kapuciánová.
V říjnu na dotaz a plány v oblasti monetizace Seznam.cz a Seznamzpravy.cz napsala: „Společnost Seznam.cz nabízí uživatelům obsah zdarma. Umožňuje jí to prodej reklamy, který je hlavním zdrojem finančních prostředků české internetové jedničky. Díky personalizaci může nejen reklamu, ale i obsah, lépe cílit, z čehož těží jak inzerent, jehož reklama se zobrazuje relevantnímu publiku, tak samotný uživatel (nabízí se mu obsah a inzerce, které jsou pro něj relevantní).“
Podle dat NetMonitor je Seznam.cz nejnavštěvovanějším provozovatelem na českém internetu. Seznamzpravy.cz jsou druhým nejnavštěvovanějším zpravodajským portálem, hned po Novinky.cz, které jsou rovněž součástí homepage Seznam.cz. Na špici návštěvnosti je tradičně i idnes.cz.