Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Placený obsah na Seznamu? Firma si registruje ochrannou známku Premium

Seznam.cz požádal o registraci ochranných známek Seznam Premium a Seznam.cz Premium. Zda-li je to jeden z prvních kroků směrem k placenému obsahu zatím firma nechce potvrdit.

„Stále platí, že naše služby i náš vlastní obsah zůstávají pro uživatele i nadále zcela zdarma. Ochrannou známku jsme si zaregistrovali ze strategických důvodů,“ reagovala na dotaz MAM tisková mluvčí Seznam.cz Aneta Kapuciánová.

V říjnu na dotaz a plány v oblasti monetizace Seznam.cz a Seznamzpravy.cz napsala: „Společnost Seznam.cz nabízí uživatelům obsah zdarma. Umožňuje jí to prodej reklamy, který je hlavním zdrojem finančních prostředků české internetové jedničky. Díky personalizaci může nejen reklamu, ale i obsah, lépe cílit, z čehož těží jak inzerent, jehož reklama se zobrazuje relevantnímu publiku, tak samotný uživatel (nabízí se mu obsah a inzerce, které jsou pro něj relevantní).“

Reklama
ČEZ

Podle dat NetMonitor je Seznam.cz nejnavštěvovanějším provozovatelem na českém internetu. Seznamzpravy.cz jsou druhým nejnavštěvovanějším zpravodajským portálem, hned po Novinky.cz, které jsou rovněž součástí homepage Seznam.cz. Na špici návštěvnosti je tradičně i idnes.cz.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)