OneTicket jde do ostrého provozu. Propagovat ji bude maskot „Tiketka“

Centrum dopravních informačních systémů Ministerstva dopravy ČR (Cendis) spouští ostrý provoz projektu jednotné jízdenky OneTicket. V komunikaci využije maskota Tiketku. Navrhl ji výtvarník a designér Vojtěch Buchta. Celé kreativní zpracování kampaně včetně animovaných videí obstarala agentura Ewing. Aktuální kampaň by se měla opírat především o PR aktivity, sociální sítě a komunikaci formou zmíněných videí.

„Postavička bude provázet cestující celým systémem. Nechceme lidi s OneTicket seznamovat úplně od začátku, myslíme si, že už nějaké povědomí mají, proto v této fázi kampaně zacházíme do většího detailu,“ říká tiskový mluvčí Cendis Martin Opatrný.

Cestující mohou OneTicket využít ve všech spojích, které objednává v dálkové dopravě ministerstvo dopravy a v regionální dopravě kraje, bez ohledu na to, který dopravce služby zajišťuje. Na dálkových linkách i v regionech dnes provozuje osobní vlaky třináct společností. Vedle Českých drah jsou to například RegioJet či Leo Express. Jednotná jízdenka procházela od poloviny června testovacím provozem a se změnou jízdních řádů ze soboty 12. na neděli 13. prosince 2020 začala platit na celé železniční síti v Česku.

OneTicket lze koupit v papírové podobě na pokladnách dopravců i přímo ve vlaku nebo v elektronické podobě na e-shopu či v mobilní aplikaci. Do testovacího provozu bylo zapojeno pět dopravců na dvou tratích Plzeň-Most a Česká Lípa-Rumburk.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist