Po šesti letech předává Ondřej Pavelek vedení agentury Bistro Social ze skupiny Dentsu Aegis Network, přebírá ho Martin Navrátil.
„Po více než jedenácti letech v různých agenturách prostě přišel čas na změnu,“ okomentoval pro časopis Marketing & Media Ondřej Pavelek svoje rozhodnutí. „Mám pocit, že jsem v tomto oboru dosáhnul všeho, co jsem si předsevzal,“ dodal s tím, že si dá půl roku volna, než se rozhodne, co dál.
Bistro Social nově povede z pozice head of social media Martin Navrátil, který v agentuře pracuje přes pět let a od května 2017 zastává pozici social media director v Bistro Social i Dentsu. Od letoška má na starosti veškeré kreativní strategie agentury a zároveň zodpovídá za technologický rozvoj všech klientů. Předtím Navrátil pracoval mimo jiné pro kanadskou agenturu Slingshot ve Vancouveru, byl konzultantem pro sociální média restaurace Bohéma a působil v digitální agentuře RobertNemec.com. V Bistro Social pracuje Navrátil od září 2015 a staral se například o sociální média značek Diplomático, Guinness, Lenovo, Asklepion a podílí se na práci pro klienty jako Heineken či Škoda Auto.
Ondřej Pavelek stál v čele Bistro Social od jejího vzniku ke konci roku 2014, kdy ji jako novou divizi založila skupina Adexpres (předtím pracoval ve skupině Havas či Pleon Impact). „Když mu Honza Galgonek hodil rukavici v podobě možnosti spoluzaložení vlastní agentury, řekl si, že by po těch letech nadávání mohl sám sobě i některým bývalým šéfům dokázat, že agenturu jde vést jinak,“ píše se o startu Bistro Social na webových stránkách Dentsu Aegis Network, která skupinu Adexpres koupila v roce 2016.
Za dob Pavelkova působení se tým v agentuře rozrostl na dvacítku lidí a v současné době spravuje kampaně více než osmdesáti značkám na evropských trzích v celkovém objemu přesahujícím pět milionů eur ročně. Letos v červenci také Bistro Social získala prestižní statut Facebook Marketing Partner. „Když jsme před šesti lety s Honzou Galgonkem agenturu zakládali, bylo naším společným cílem vybudovat nejlepší specializovaný tým na trhu. Uznání přímo ze strany Facebooku vnímáme jako signál, že jdeme správnou cestou,“ uvedl tehdy Pavelek.