Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Olympijský výbor spustil nový web. Podstránky mají i jednotliví partneři

Český olympijský výbor si nadělil vánoční dárek, po více než roce práce spustil nové internetové stránky olympijskytym.cz. Web sdružil dosud hlavní a deset let staré institucionální stránky ČOV olympic.cz, portál pro fanoušky czechteam.info a další dedikované stránky.

Spolu s novým designem stránky integrují systémy pro automatizaci včetně marketingových nástrojů, databázi olympioniků, sportů, olympijských akcí a také výsledků sportovců. Nově Český olympijský tým klade důraz také na vzdělávání a výchovu k olympijským hodnotám.

Kromě tradičních informací o Českém olympijském výboru, jeho struktuře, složkách, komisích a o všech projektech mají stránky přinášet zejména zábavu sportovním fanouškům. Redakce webu bude přinášet textové, obrazové i video příběhy sportovců. Své podstránky včetně aktivací tam mají také jednotliví partneři Českého olympijského výboru.

Reklama
MMcite

„Nastala doba centralizace. Při širokém záběru našich aktivit od domácích olympijských akcí, přes mezinárodní mládežnické akce až po olympijské hry se zvýšil nárok na produkci obsahu a my jsme chtěli všechno sdružit v jeden zábavný web,“ popisuje Tomáš Houska, manažer digitální komunikace Českého olympijského týmu.

„Chtěli jsme integrovat stávající řešení pod jednu olympijskou střechu, která má silnou datovou základnu, ale i systém pro řízení všech procesů, včetně interních. Celý systém je v rámci administrace orientován na obsah, jeho propojování napříč projekty, tématy, akcemi, ale i sporty a sportovci samotnými,“ doplnil manažer projektu Václav Blahout.

Celá platforma stojí na nově vyvinutém systému pro správu sportů, výsledků a olympijských her, který vznikal ve spolupráci s archivem ČOV. Disponuje rozhraním pro programování aplikací (API) pro dlouhodobou udržitelnost a integraci napříč více systémy, a v budoucnu také se systémy MOV pro další pokročilou automatizaci, například v rámci akreditací olympijských účastníků.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)