Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ministerstvo náhle zrušilo výběrové řízení na komunikaci k pandemii za 38 milionů

Ministerstvo zdravotnictví (MZd) v pátek informovalo, že ruší výběrové řízení na zakázku v hodnotě 38 milionů korun.

„V průběhu času se vyskytly důvody hodně zvláštního zřetele spočívající v jeho záměru významně změnit předmět zadávacího řízení,“ odůvodnilo ministerstvo radikální krok. Pod textem je podepsán Radek Policar, náměstek pro legislativu a právo na MZd.

Na Twitteru pak resort napsal následující: „Rozhodli jsme se zakázku na kampaň ke covid-19 zrušit z důvodu změny celkové strategie. Na obsahu jsme začali spolupracovat se @strakovka (Úřadem vlády), která naváže spolupráci se skupinou předních komunikačních agentur sdružených pod AKA a dalšími.

Reklama
ČEZ

Aby se komunikace témat k pandemii nezdržovala, chtěl resort původně přímo oslovit široký okruh potenciálních dodavatelů marketingových a reklamních služeb.“ O výsledku mělo být jasno už 21. prosince.

Proti vypsání zakázky a tématům, která ani nezahrnovala očkování, se zvedla vlna nevole mezi experty. Ostře se ohradila například Asociace public relations (APRA), o čemž MAM jako první informoval. Odmítavé hlasy zaznívaly i z řad jednotlivých agentur. Nepodařilo se nalézt jedinou, která by o účast ve výběrovém řízení jevila zájem. Podle insidera z trhu nyní resort vypíše výběrové řízení na mediální agenturu a kreativu si nechá vypracovat dobrovolnou iniciativou komunikačních profesionálů, o níž MAM rovněž informoval.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu