Reklama
Megaboard

„Matfyzáci“ si vybrali vizuální identitu piva Pěkný číslo

Do soutěže o grafické pojetí etikety a dalších vizuálních prvků nového univerzitního piva s názvem Pěkný číslo přišlo 115 návrhů, jejichž autory byli amatéři, studenti grafických škol i profesionální tvůrci. Vítězný návrh se povedl profesionálnímu grafickému studiu Autority, konkrétně Janu Pilikovi a Vladimíru Mrázovi.

V porotě zasedali zástupci všech zúčastněných institucí, tedy Výzkumného ústavu pivovarského a sladařského, Univerzity Karlovy a její Matematicko-fyzikální fakulty a Pivovaru Ferdinand.

Vítěz získal vysoké hodnocení zejména díky elegantnímu grafickému pojetí, dobré čitelnosti i souladu s produktem. Nemalou roli hrála také variabilita soutěžního návrhu, která umožňuje další rozvoj a snadné úpravy podle požadavků výrobce. „Myslím, že zvolený design dobře ladí s celkovým pojetím produktu a představou všech zapojených institucí,“ řekl Martin Vlach, proděkan MFF UK, univerzitnímu magazínu Forum.

V Pivovaru Ferdinand zatím probíhá výroba první várky Pěknýho čísla. Slavnostní představení plánují zúčastnění na březen příštího roku. Myšlenka piva vznikla na Matematicko-fyzikální fakultě UK, recepturu připravil Výzkumný ústav pivovarský a sladařský. Pivo je inspirované číslem π, které se také symbolicky promítá do jeho receptury i názvu.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále