Marketing Vermontu nově vede Miroslav Toman. Přichází z Ceos Data

Do vedení marketingu středoevropské módní skupiny Vermont přichází Miroslav Toman. Ten dříve působil jako šéf kreativy značky Datart nebo jako marketingový ředitel CEOS Data.

Toman bude se svým týmem zajišťovat marketingovou strategii a komunikaci holdingu a zastupovaných značek. „Mou prioritou je posílení znalosti brandu Vermont a vybroušení komunikace našich značek,“ popsal své plány nový šéf marketingu. „Chceme v následujícím letech přinášet mnohem více vlastního kvalitního obsahu a dále prohlubovat mimořádnou důvěru zákazníků,“ dodal Toman.

Společnost Vermontzastupuje v ČR, na Slovensku a v Maďarsku módní značky jako Gant, Karl Lagerfeld, Diesel nebo Peak Performance. V současnosti provozuje téměř stovku značkových prodejen a dva elektronické obchody.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba