Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mafra má dodávat regionální zpravodajství CNN Prima News

AKTUALIZACE Vydavatelství Mafra bude dodávat obsah pro CNN Prima News. Projekt spolupráce dvou významných hráčů na zpravodajském trhu by měl odstartovat už v lednu 2021. Mafra, která spadá do svěřeneckého fondu premiéra Andreje Babiše, má díky regionálním redakcím MF DNES v krajích solidní pokrytí. Její redaktoři však musí projít školením pro přípravu reportáží. Informaci přinesl server HlídacíPes.org.

„Rádi bychom posílili naše regionální zpravodajství, proto logicky hledáme partnery, kteří mají v krajích zastoupení. Jde nám o nejrychlejší aktuální zpravodajství a o co největší pokrytí. V tuto chvíli jednáme jak s Mafrou, Czech News Center nebo Vltava Labe Media,“ řekl serveru Pavel Štrunc, šéfredaktor CNN Prima News s tím, že detaily stanice zveřejní, až bude na stole konkrétní forma spolupráce. Mluvčí Primy Gabriela Semová poslala MAM vyjádření ve stejném duchu.

Spolupráci s Primou potvrdil Štěpán Wolde, generální ředitel TV Óčko, zatím jediné televizní stanice Mafry. Sdělil, že smlouva zatím podepsána nebyla, ale projekt je v běhu.

Reklama
ČEZ

Spolupráci s Mafrou má v televizi na starosti dlouholetý redaktor Daniel Janoch. „Nerad bych, aby to vyznělo, že si u nás Mafra dělá vlastní televizi. Ta spolupráce je daná jako doplněk, jde o posílení dosahu, protože naše kapacita v krajích je omezená. Poohlíželi jsme se zkrátka po možnostech, jak být v jednom okamžiku na více místech,“ řekl Janoch MAM s tím, že redaktoři MF DNES budou fungovat na bázi „mojo reporters“, tedy mobilních reportérů, kteří nebudou mít k dispozici kameramany, ale pouze svoje mobilní zařízení. „Chceme tím i otestovat to propojení online technologií s klasickou televizí,“ dodal Janoch s tím, že spolupráce s Mafrou je logická i s ohledem na zhruba sedm desítek regionálních redaktorů.

Vedení MF DNES už také údajně oslovilo své jednotlivé regionální redakce a popsalo redaktorům konkrétní formu spolupráce s televizí. Redaktoři MF DNES už od poloviny prosince sdílejí své plány témat, které pak vedení deníku posílá do televize. Na jejich základě si bude Prima vybírat, o jaké příspěvky má zájem. Postupně mají zpravodajské plány připravovat a s televizí sdílet přímo jednotlivé regionální redakce, které sídlí v každém krajském městě.

S tím souvisí i probíhající školení dosud pouze píšících redaktorů, tak aby mohli točit reportáže.

V první fázi nemají redaktoři MF DNES natáčet rychlé zprávy o aktuálním dění, ale pouze televizně pokrývat to, co sami píší do novin, aby vznikal zároveň obsah využitelný listem. Vedení ale zároveň redakce upozornilo, že v případě závažných událostí, jako jsou havárie nebo nejrůznější kalamity, není vyloučeno, že může mít zpravodajství pro Primu přednost, pokud si ho televize nebude schopna obstarat sama.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)