Online finanční úřad, s jehož pomocí si vyřídíte daňové povinnosti odkud budete chtít. Tuto ambiciózní novinku slibuje Finanční správa ČR na webu mojedane.cz. Stejnojmennou kampaň (Moje daně 2021) nyní chystá správě nadřazené ministerstvo financí. Kreativu zajistí agentura MAD Digital Agency (4MADigtl s.r.o.), pro nákup mediálního prostoru vybral resort DigitalAd.
Na realizaci online informační kampaně má MF vyčleněno až 5 milionů korun do března 2021. Do výběrového řízení se přihlásilo celkem sedm agentur, mezi nimiž zvítězila DigitalAd s „nejvýhodnější nabídkou s největším rozsahem plnění“. Kreativní agenturu vybralo ministerstvo formou „průzkumu trhu“. Osm grafických vizuálů a jeden audiovizuální spot dodá MAD Digital Agency (4MADigtl s.r.o.), a to na základě vyhodnocení marketingového průzkumu provedeného přímým oslovením šesti dodavatelů. Celková hodnota plnění nepřesáhne 235 000 korun bez DPH. První vizuály jsou už hotové, podle tiskového mluvčího a ředitele odboru komunikace Michala Žurovce je ještě musí schválit ministryně.
Žurovec říká, že aktuálně se sešlo několik dlouho plánovaných klíčových projektů, které si zaslouží větší pozornost veřejnosti. „Potřebujeme komunikovat online finanční úřad a elektronizaci daní. Novinkou je také paušální daň pro malé živnostníky do jednoho milionu korun,“ řekl MAM nedávno.
Dodal, že ministerstvo financí komunikuje jen zásadní projekty. V roce 2016 se jednalo například o elektronickou evidenci tržeb, kde mediální nákup zajišťovala agentura PHD a kreativu McCann. Od té doby proběhla ještě kampaň k Účtenkovce, kde za kreativní řešení zodpovídala agentura Fox Hunter a nákup mediálního prostoru (kromě rozhlasových spotů) zařizoval Remmark.