Kampaň bezDodavatele upřednostňuje „zelenost“ energie před úsporami

Zelená elektřina od českých výrobců až do vaší domácnosti jednoduše a moderně.“ Takové je motto energetického startupu bezDodavatele, který vstoupil na český trh energií. Za integrovanou komunikací mířící na Čechy, kteří chtějí zlepšit svůj přístup k životnímu prostředí, stojí agentury Konektor Social a PR.Konektor.

Hlavním cílem kampaně je představení nového energetického startupu bezDodavatele. Integrovaná komunikace míří primárně na domácnosti, které se zajímají o udržitelnost a svůj dopad na životní prostředí.

„Ačkoli přechod k bezDodavatele se naprosté většině domácností vyplatí i po finanční stránce, v kampani jsme se rozhodli komunikovat především ‚zelenost‘ našeho řešení. Tuto strategii jsme zvolili, přestože jsme si vědomi, že jsou Češi k udržitelným tématům stále spíše skeptičtí a nedůvěřiví. Cítíme ale, že se situace mění a je spousta lidí, kterým na životním prostředí záleží. Právě je chceme motivovat a podpořit v přechodu na zelenou elektřinu,“ popsal Robert Chmelař, zakladatel bezDodavatele.

Startup vytvořil platformu, která virtuálně propojuje domácnosti s českými výrobci elektřiny z obnovitelných zdrojů. Služba zákazníkovi umožňuje obejít tradiční dodavatele a elektřinu nakupovat za aktuální tržní cenu. To samé platí i při odběru zeleného plynu, u kterého bezDodavatele prostřednictvím takzvaných offsetových projektů kompenzuje emise CO2.

Veškerou kreativu kampaně, která ve svých vizuálech zobrazuje krásu české přírody, má na starosti agentura Konektor Social. V komunikaci zároveň využívá konceptu „humans of“, a v rámci něj představuje malé české výrobce zelené elektřiny.

„Obecně sázíme na principy inbound marketingu – zákazníky nejdřív zaujmeme zajímavým a relevantním obsahem a až následně je oslovíme s nabídkou služby. Konkrétně pro bezDodavatele zajišťujeme kompletní správu sociálních sítí, Facebooku, Twitteru a LinkedInu a komunikace probíhá i ve vyhledávacích a obsahových sítích Googlu a Skliku,“ doplnil Michal Marek z Konektor Social.

Součástí kampaně je i tradiční PR. „Energetika je komplexní téma, ve kterém se málokdo orientuje. To platí o to více, pokud mluvíme o zelené elektřině a obnovitelných zdrojích, které zatím u části obyvatel vyvolávají skepsi. Naším úkolem je proto najít způsob, jak služby bezDodavatele představit široké veřejnosti, srozumitelně vysvětlit princip jeho fungování a výhody, které domácnostem přináší,“ říká Martina Houšková z PR.Konektor.

Do další fáze komunikace budou zapojeni i influenceři. Spolupráci zajistí další z agentur Konektor Place – The Hive. 

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist