Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Garden Gourmet přichází s adventním kalendářem „naruby“

Značka Garden Gourmet společnosti Nestlé spustila o první adventní neděli instagramovou vánoční kampaň. Ta probíhá na jejím oficiálním profilu @gardengourmetcz a zároveň na profilu zpěváka a vegana Bena Cristovao, který se značkou spolupracuje.

Kampaň je založená na vánočních sděleních naruby, která se objeví každou neděli do Štědrého dne a zároveň nabízí adventní kalendář s čtyřiadvaceti tipy, jak si letošní Vánoce užít ve větší pohodě a šetrněji vůči planetě i k sobě samým. Jedním z nich je například výměna klasického kapra za vegetariánský řízek. Za obsahem i vizuály stojí agentura StoryTLRS. PR zajišťuje agentura Bison & Rose. 

Garden Gourmet vstoupila na český trh v loňském roce. Od té doby představila mnoho chlazených produktů, které jsou vhodné nejen pro vegetariány a vegany, ale také pro flexitariány. Všechny pokrmy značky se vyrábějí v českém závodě Nestlé Krupka. Nově jsou také dostupné v prodejní síti společnosti Ahold.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)