Značka Garden Gourmet společnosti Nestlé spustila o první adventní neděli instagramovou vánoční kampaň. Ta probíhá na jejím oficiálním profilu @gardengourmetcz a zároveň na profilu zpěváka a vegana Bena Cristovao, který se značkou spolupracuje.
Kampaň je založená na vánočních sděleních naruby, která se objeví každou neděli do Štědrého dne a zároveň nabízí adventní kalendář s čtyřiadvaceti tipy, jak si letošní Vánoce užít ve větší pohodě a šetrněji vůči planetě i k sobě samým. Jedním z nich je například výměna klasického kapra za vegetariánský řízek. Za obsahem i vizuály stojí agentura StoryTLRS. PR zajišťuje agentura Bison & Rose.
Garden Gourmet vstoupila na český trh v loňském roce. Od té doby představila mnoho chlazených produktů, které jsou vhodné nejen pro vegetariány a vegany, ale také pro flexitariány. Všechny pokrmy značky se vyrábějí v českém závodě Nestlé Krupka. Nově jsou také dostupné v prodejní síti společnosti Ahold.