Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Garbe jmenoval ředitelem pro rozvoj obchodu v ČR Martina Stratova

Martin Stratov byl jmenován do funkce ředitele pro rozvoj obchodu společnosti Garbe v České republice a na Slovensku. Na pozici zamířil krátce po vstupu společnosti na český trh.

Stratov bude zodpovědný za výstavbu projektů v České republice a na Slovensku včetně identifikování nových lokalit a obchodních příležitostí. Jednotlivé projekty povede od akvizice pozemku přes výstavbu průmyslové nemovitosti až po pronájem prostorů.

„Ve střední a východní Evropě začíná Garbe úplně od začátku, a to je velká příležitost a zároveň výzva, kterou jsem si nemohl nechat ujít. To, že se Garbe rozhodlo pro expanzi v této době, je potvrzení důvěry nejen v daný trh, ale také v naši schopnost nabídnout zákazníkům něco navíc,“ uvedl Stratov. „Na obou trzích vidíme velký potenciál a klienti, se kterými jsme v kontaktu, nám tento trend potvrzují. V druhé polovině příštího roku očekáváme expanzi mnohých firem, ty půjdou ruku v ruce s celkovým oživením trhu,“ dodal.

Reklama
MMcite

„Věříme, že osobní přístup k potenciálním nájemcům a schopnost reagovat na jejich potřeby budou pro nadcházející post pandemické období klíčové. Současná situace vede k tomu, že firmy potřebují upravit své obchodní modely a úspěšný bude ten, kdo na změny dokáže rychle reagovat. Martin Stratov je člověk, který se umí v tomto prostředí velmi dobře orientovat. Dokáže najít řešení v souladu s předmětem podnikání a konkrétní investiční strategií daného klienta. Dlouhodobé vztahy s firmami a rychlá reakce na vývoj trhu  je to, na čem chceme naši strategii stavět,“ uvedl Martin Polák, Managing Director Garbe pro region střední a východní Evropy.

Stratov do Garbe přináší více než 12 let zkušeností z trhu průmyslových nemovitostí. Na tom se pohybuje již od roku 2008, kdy rozjížděl industriální oddělení společnosti King Sturge. King Sturge se následně sloučil s přední realitně-poradenskou společností JLL. Od roku 2016 působil v americké developerské společnosti  Prologis a byl zodpovědný za pronájem a rozvoj slovenského trhu.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu