Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Extra Publishing a Business Media CZ loví na internetu předplatitele MF

Brněnskému vydavatelství Extra Publishing, které projevilo zájem o převzetí časopisů Puntík a Tečka, došla trpělivost s vleklým konkurzem Mladé fronty. Spustilo web zachranapredplatneho.cz, kde nabízí, že předplatitelům titulů MF pošle jako kompenzaci ty své. K iniciativě se připojilo i vydavatelství Business Media CZ. A platforma je podle šéfa Extra Publishing Pavla Pospíšila otevřena případným dalším vydavatelstvím.

„Konkurz je z našeho pohledu ve slepé uličce. Nevěřím tomu, že se to v nejbližší době pohne. Přitom děti rostou velmi rychle a za půl roku už řada stávajících předplatitelů zase odroste,“ řekl MAM Pavel Pospíšil.

Náhradou za Puntík a Tečku mají být dětské časopisy Dráček, Předškolák a Časostroj vydavatelství Extra Publishing. Náhradou za auto-motor-sport, Auto 7 a last auto omnibus jsou magazíny o motorismu a dopravě Automobil, Trucker, Doprava a Silnice vydavatelství Business Media CZ. „Od jakého vydání, to zjistíte u každého z titulů. Bohužel, jiné časopisy než zde uvedené (zatím) nenahrazujeme,“ píše se na webu.  

Reklama
Know

Podle Pospíšila byl krok konzultován s právníky. „Předplatitelé nám podstupují svoje pohledávky. Tím, že trváme na přeložení dokladu, je to naprosto legální postup,“ řekl Pospíšil.  „Chápu, že to může být citlivě vnímáno. Snažíme se komunikovat to decentně. Nesrovnáváme, ani nevyzdvihujeme naše tituly. Rozhodně nechystáme žádnou Facebookovou reklamu,“ uzavřel Pospíšil.

Podle nejmenovaného experta z trhu je tento krok vydavatelů „patrně právně v pořádku, ale eticky trochu na hraně, protože může poškodit budoucího vlastníka titulu“. Zdroj z Mladé fronty uvedl: „Je to více než guerilla marketing, kanibalizovat konkurenci v úpadku je na hraně.“

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)