Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Eurobest Awards ocenily zkaženost: dařilo se plesnivějícímu burgeru

Soutěž kreativity představila vítěze zlatých, stříbrných a bronzových ocenění. Grand Prix zveřejní ve čtvrtek. Několik zlatých má kampaň The Moldy Whopper od Ingo Stockholm, uspěla i tuzemská agentura McCann s kampaní Fyzika.

Evropská soutěž kreativity Eurobest Awards, pořádá společnost Ascential, tedy stejná firma jako mezinárodní festival Cannes Lions, již rozdal první sérii ocenění. Zadařilo se i české agentuře McCann Prague s kampaní Fyzika pro neziskovou organizaci Brontosauři v Himalájích. Ta už mimo jiné získala zlatou Effie v kategorii Sociální, ekologický, kulturní marketing a speciální ocenění od ADC. S kampaní bodovala i produkční agentura Bistro Films, která získala dva zlaté Louskáčky v ADC Czech Creative Awards. Se stejným spotem pak získala Bistro Films jako první česká produkce zlato na festivalu Ciclope. Kampaň je také na shortlistu soutěže Epica v kategoriích Copywriting & Storytelling a Humour.

Zlatá ocenění v několika kategoriích Eurobest Awards pak získala například kampaň The Moldy Whopper pro společnost Burger King od Ingo Stockholm ze skupiny. Projekt, který nezvykle ukazuje produkt v negativním světle, měl dokázat, že v burgeru nejsou žádné konzervanty a suroviny jsou čerstvé bez chemických úprav. Takže se prostě kazí. Kampaň získala lato v kategorii Film, Film Craft, Industry Craft, PR či Print & Publishing, kde uspěla díky doprovodné kampani v tisku, která ukazovala detaily plesnivění.

Reklama
Know
https://www.youtube.com/watch?v=oSDC4C3_16Y

V kategoriích Brand Experience & Activation, PR či Healthcare obsadila zlaté pozice kampaň A Hard Pill to Swallow od agentury Åkestam Holst Stockholm pro společnost Apotek Hjärtat. Ta představila novou značku udržitelných medikamentů a v jejich propagaci se vymezila vůči celému farmaceutickému průmyslu, když upozornila na to, jak odpady z jeho výroby poškozují životní prostředí a tím i zdraví lidí. Pro kampaň vyrobila i speciální „léky“ z kontaminované vody, kterou běžně pijí lidí, a v níž se podle analýzy nacházely aktivní látky z léčiv na plísňové infekce, vysoký tlak, bolest, epilepsii, rakovinu i HIV.

Agentura BETC Paris pak se svou prací pro značku sportovního oblečení Lacoste uspěla se dvěma projekty. V kategoriích Film či Film Craft získala zlato kampaň Crocodile Inside, která s podtitulem „život je krásný sport“ ukázala, jak může hrozící rozchod mladého páru bořit celý svět. V kategoriích Design nebo Direct se pak dařilo kampani Crocodile Free, v níž firma upozorňovala na ohrožené živočišné druhy a jejich například kvůli americké administrativě oslabující ochranu tím, že 22. května (Mezinárodní den biologické rozmanitosti) dala místo tradičního krokodýla ve svém logu prostor právě ohroženým druhům. Ať už šlo o vývěsní štíty obchodů, účtenky, reklamy v TV i OOH nebo na dresu tenisty Novaka Djokoviće.

Další sadu zlatých medailí pak získal například krátký film Francesca vytvořený pro značku Diesel v režii agentury Publicis Italy Milan. Projekt úspěšný v kategoriích Film nebo též Film Craft vyjádřil podporu značky trans komunitě a provádí diváky přeměnou i sny, které se postupně plní hlavní hrdince.

Kompletní přehled oceněných zveřejnila soutěž Eurobest Awards na svém webu, kde se ve čtvrtek objeví i GrandPix ceny v jednotlivých kategoriích.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)