Od začátku prosince je řízením digitálního obchodu Vltava Media Labe (VLM) pověřený Štefan Novosad. Dosavadní ředitel Josef Čapek ze společnosti ke konci roku odchází.
Digitální obchod spadá do kompetencí Zuzany Tylčerové, ředitelky centrálního a agenturního obchodu, která společně s ředitelem regionálního obchodu Františkem Olbertem printový i digitální obchod ve VLM řídí.
„Věřím, že Štefan Novosad bude pro digitální obchod, a na to navazující synergie v rámci celé společnosti, přínosem. Během svého čtyřletého působení ve VLM se podílel na rozvoji mnohých online projektů pro naše klienty, proto vnímáme jeho posun na vedoucí pozici jako logický krok,“ uvedla Tylčerová.
Štefan Novosad pracuje ve VLM od roku 2016, a to z pozice zástupce ředitele digitálního obchodu. Dříve působil ve společnostech ČSA, UPC či reklamní agentuře Made by Vaculik.