Český obchod s teniskami a streetwearem Queens má nového partnera na digitální marketing. Všechny online kampaně nyní spravuje česká agentura Marketup. Spolupráci obou firem odstartovala v září velká brandová kampaň Streetwear po našem.
Hlavním úkolem Marketupu po příchodu do Queensu bylo rychle zareagovat na současnou situaci na trhu, optimalizovat výkonnostní kampaně a správně nastavit rozpočty. Výkonnostní kampaně pro Queens řeší Marketup nejen na českém a slovenském trhu, ale také v Německu a Velké Británii.
„Spojení s Marketupem nám pomohlo výrazně zefektivnit investice do digitální reklamy,“ říká Lukáš Rýdl, marketingový ředitel Queensu. „Naše performance kampaně jsou skvěle nastavené, se stejným rozpočtem teď dosahujeme několikanásobně lepších výsledků. Díky tomu se můžeme soustředit na strategické věci a naplno rozjet brandové aktivity,“ cituje tisková zpráva Lukáše Rýdla ke spolupráci.
Tržby z výkonnostních kampaní Queensu po prvních třech měsících spolupráce výrazně vzrostly i navzdory pandemii Covidu. Na českém trhu to bylo údajně o 15 % při snížení podílu nákladů na obratu (PNO) o 31 %. Do konce listopadu také běžela brandová kampaň Streetwear po našem s influencery Queensu Karlem a Annet X v hlavní roli.
„Značka Queens je v Česku a na Slovensku dobře etablovaná, v Německu a Velké Británii je ale její velkou konkurencí například Zalando. I přesto se nám konkrétně v Německu podařilo meziročně zvýšit obrat o 180 % za současného poklesu PNO a nárůstu průměrné hodnoty objednávky. Kampaně se chystáme dále rozšiřovat a pokrýt tak poptávku během Black Friday a Vánoc,“ doplňuje Vladimír Spurný, Senior project manager & digital strategist, který tým pro Queens v agentuře Marketup vede.