Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Digitální marketing Queensu spravuje česká agentura Marketup

Český obchod s teniskami a streetwearem Queens má nového partnera na digitální marketing. Všechny online kampaně nyní spravuje česká agentura Marketup. Spolupráci obou firem odstartovala v září velká brandová kampaň Streetwear po našem.

Hlavním úkolem Marketupu po příchodu do Queensu bylo rychle zareagovat na současnou situaci na trhu, optimalizovat výkonnostní kampaně a správně nastavit rozpočty. Výkonnostní kampaně pro Queens řeší Marketup nejen na českém a slovenském trhu, ale také v Německu a Velké Británii.   

„Spojení s Marketupem nám pomohlo výrazně zefektivnit investice do digitální reklamy,“ říká Lukáš Rýdl, marketingový ředitel Queensu. „Naše performance kampaně jsou skvěle nastavené, se stejným rozpočtem teď dosahujeme několikanásobně lepších výsledků. Díky tomu se můžeme soustředit na strategické věci a naplno rozjet brandové aktivity,“ cituje tisková zpráva Lukáše Rýdla ke spolupráci.

Reklama
ČEZ

Tržby z výkonnostních kampaní Queensu po prvních třech měsících spolupráce výrazně vzrostly i navzdory pandemii Covidu. Na českém trhu to bylo údajně o 15 % při snížení podílu nákladů na obratu (PNO) o 31 %. Do konce listopadu také běžela brandová kampaň Streetwear po našem s influencery Queensu Karlem a Annet X v hlavní roli.

„Značka Queens je v Česku a na Slovensku dobře etablovaná, v Německu a Velké Británii je ale její velkou konkurencí například Zalando. I přesto se nám konkrétně v Německu podařilo meziročně zvýšit obrat o 180 % za současného poklesu PNO a nárůstu průměrné hodnoty objednávky. Kampaně se chystáme dále rozšiřovat a pokrýt tak poptávku během Black Friday a Vánoc,“ doplňuje Vladimír Spurný, Senior project manager & digital strategist, který tým pro Queens v agentuře Marketup vede.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)