David Matoušek nastoupí od 1. dubna 2021 na pozici Digital Marketing Director ve společnosti Albert. Povede tým odpovědný za implementaci digitálních strategií společnosti, které budou zlepšovat zákaznickou zkušenost ve všech formátech a prodejních kanálech, ve kterých Albert působí.
„Jsem rád, že se mohu připojit k úspěšnému týmu společnosti Albert, která v posledních letech klade velký důraz na nabídku čerstvých a zdravých produktů pro zákazníky,“ říká David Matoušek (39). „V Albertu se připojím do týmu 17 tisíc lidí a budu se moci podílet a spoluvytvářet činnosti Alberta v oblasti digitálních strategií a komunikace. Albert je inovativní společností a digitální oblast přináší pro maloobchod řadu nových příležitostí, jak lépe a cíleněji komunikovat se zákazníky,“ dodává.
Matoušek přichází do Alberta se zkušenostmi ze Slevomatu, kde působil tři roky jako Marketing Director a společnosti Criteo v Mnichově, kde se věnoval budování pozice na trhu střední a východní Evropy. Ve volném čase se David rád věnuje mentoringu a pedagogické činnosti.