Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Český rozhlas podporuje digitální rádio DAB+ rozsáhlou kampaní

Český rozhlas odstartoval další vlnu kampaně informující o benefitech digitálního vysílání DAB+. Jde o pokračování komunikačního konceptu z roku 2018 s názvem „Doba DABová“. Rozsáhlá kampaň využívá tradičních mediatypů a potrvá i v průběhu roku 2021.

Kampaň, jejímž zadavatelem a koordinátorem je Český rozhlas, zahrnuje outdoor, print, direct mail, radio, online i TV. „Na začátku příštího roku bude komunikace doplněna o minipořad, který představuje výhody digitálního vysílání a zároveň vyvrací některé mýty spojené s technologií DAB+. Jeho tvářemi jsou Jiří Chum a Dalibor Gondík. Minipořad bude nasazen a odvysílán ve dvou variantách,“ uvedl ředitel Komunikace, marketingu a obchodu Českého rozhlasu Jiří Hošna.

I nadále zůstává pilířem kampaně speciální informativní webová stránka.

Reklama
MMcite

Český rozhlas vstoupil do finální fáze digitalizace vysílání. DAB+ aktuálně pokrývá 95 % populace České republiky. DAB+ je novým evropským standardem, který nabízí vysokou kvalitu zvuku, prostor pro více rozhlasových stanic, multimediální doprovodné služby, stabilní příjem, energetickou šetrnost a jednoduché ovládání přijímačů.

Česká republika patří mezi 11 zemí s nejrozvinutějším signálem DAB+ v Evropě.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)