E-shop se spodním prádlem Astratex spustil vlastní kanál na YouTube. Jeho součástí budou videa s poradenstvím v oblasti spodního prádla nebo pravidelný pořad „Minuta v prádle“. Součástí kanálu budou také videa s novými kolekcemi a ambasadorkami.
„Chceme pomoci ženám vybrat si správně padnoucí spodní prádlo. A samozřejmě reagujeme na trend, kdy zákaznice potřebují co nejvíce informací k produktům, které si kupují. Proto jim prostřednictvím videí ukazujeme, jak jim bude naše prádlo sedět a doporučujeme, jaké si vybrat,“ říká generální ředitel Astratex Miroslav Tesař.
Na kanálu Astratex publikuje mimo jiné poradenská videa o různých druzích prádla. Originální součástí kanálu pak bude pořad „Minuta v prádle“, který bude vycházet pravidelně každý týden. Lidé z Astratexu v něm budou reagovat na aktuální trendy a potřeby zákaznic. Ty budou moci samy navrhnout témata, o kterých by se rády dozvěděly víc.
Jednou z hvězd je Iva Kubelková
Na YouTube Astratexu se bude pravidelně se svými tipy na produkty nebo v rozhovorech objevovat moderátorka, zpěvačka a modelka Iva Kubelková, která je dlouhodobou ambasadorkou značky. Objeví se i další modelky, modelové, ambasadorky, ale také samotní zaměstnanci Astratexu.
Veškerou produkci YouTube kanálu má na starosti tým složený jak z interních zaměstnanců, tak externistů. Kanál vede Jana Samšuková, která se stará na starosti celkovou videoprodukci firmy.
„Promovat budeme prostřednictvím youtubových reklamních placementů a sociálních sítí. Videa navíc využijeme i na e-shopu – a to jak v rozšířených detailech našich vlajkových produktů nebo v rámci kategorií. V nich budeme pomocí navigačních bannerů odkazovat na relevantní poradenská témata – například ‚Jak zjistit správnou velikost‘ v kategorii podprsenek,“ vysvětluje Jana Samšuková.
Původem český e-shop Astratex v současnosti působí v devíti zemích, mezi které nově přibyla Ukrajina. Do budoucna uvažuje i o expanzi směrem do západní Evropy. Tržby Astratexu se letos blíží 800 milionům korun. Kolem 55 procent tržeb realizuje stále na českém trhu. Druhým největším trhem je Slovensko následované Rumunskem a Polskem.