Reklama
Megaboard

Astratex rozjel vlastní YouTube kanál. Spustí i pořad „Minuta v prádle“

E-shop se spodním prádlem Astratex spustil vlastní kanál na YouTube. Jeho součástí budou videa s poradenstvím v oblasti spodního prádla nebo pravidelný pořad „Minuta v prádle“. Součástí kanálu budou také videa s novými kolekcemi a ambasadorkami.

„Chceme pomoci ženám vybrat si správně padnoucí spodní prádlo. A samozřejmě reagujeme na trend, kdy zákaznice potřebují co nejvíce informací k produktům, které si kupují. Proto jim prostřednictvím videí ukazujeme, jak jim bude naše prádlo sedět a doporučujeme, jaké si vybrat,“ říká generální ředitel Astratex Miroslav Tesař.

Na kanálu Astratex publikuje mimo jiné poradenská videa o různých druzích prádla. Originální součástí kanálu pak bude pořad „Minuta v prádle“, který bude vycházet pravidelně každý týden. Lidé z Astratexu v něm budou reagovat na aktuální trendy a potřeby zákaznic. Ty budou moci samy navrhnout témata, o kterých by se rády dozvěděly víc.

Jednou z hvězd je Iva Kubelková

Na YouTube Astratexu se bude pravidelně se svými tipy na produkty nebo v rozhovorech objevovat moderátorka, zpěvačka a modelka Iva Kubelková, která je dlouhodobou ambasadorkou značky. Objeví se i další modelky, modelové, ambasadorky, ale také samotní zaměstnanci Astratexu.

Veškerou produkci YouTube kanálu má na starosti tým složený jak z interních zaměstnanců, tak externistů. Kanál vede Jana Samšuková, která se stará na starosti celkovou videoprodukci firmy.

„Promovat budeme prostřednictvím youtubových reklamních placementů a sociálních sítí. Videa navíc využijeme i na e-shopu – a to jak v rozšířených detailech našich vlajkových produktů nebo v rámci kategorií. V nich budeme pomocí navigačních bannerů odkazovat na relevantní poradenská témata – například ‚Jak zjistit správnou velikost‘ v kategorii podprsenek,“ vysvětluje Jana Samšuková.

Původem český e-shop Astratex v současnosti působí v devíti zemích, mezi které nově přibyla Ukrajina. Do budoucna uvažuje i o expanzi směrem do západní Evropy. Tržby Astratexu se letos blíží 800 milionům korun. Kolem 55 procent tržeb realizuje stále na českém trhu. Druhým největším trhem je Slovensko následované Rumunskem a Polskem.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále