Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) rozšiřuje nabídku prodeje dat na svých webech, a to skrze programatickou platformu Adform.
O správu, tvorbu a prodej nových uživatelských segmentů VLM se od září 2020 stará společnost Cavixo, která mimo ČR působí v oblasti DMP také na Slovensku.
„Široké žánrové a tematické rozpětí, které VLM na svých publishingových a zpravodajských webech nabízí, umožňuje oslovit velké množství uživatelů na českém internetu. Díky tomu tak lze v rámci programatického trhu pracovat s mnoha různými nově vytvořenými publiky. Jako jsou například: Podnikatelé a drobní živnostníci, Fitness a zdravý životní styl, Zájem o politiku a byznys, Stavba a rekonstrukce domu, Zájem o nakupování online, Zájem o koupi osobního automobilu či Zvířata a domácí mazlíčci.,“ stojí v tiskové zprávě Cavixo.