Vltava Labe Media rozšiřuje nabídku prodeje dat. Využije platformu Adform

Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) rozšiřuje nabídku prodeje dat na svých webech, a to skrze programatickou platformu Adform.

O správu, tvorbu a prodej nových uživatelských segmentů VLM se od září 2020 stará společnost Cavixo, která mimo ČR působí v oblasti DMP také na Slovensku.

„Široké žánrové a tematické rozpětí, které VLM na svých publishingových a zpravodajských webech nabízí, umožňuje oslovit velké množství uživatelů na českém internetu. Díky tomu tak lze v rámci programatického trhu pracovat s mnoha různými nově vytvořenými publiky. Jako jsou například: Podnikatelé a drobní živnostníci, Fitness a zdravý životní styl, Zájem o politiku a byznys, Stavba a rekonstrukce domu, Zájem o nakupování online, Zájem o koupi osobního automobilu či Zvířata a domácí mazlíčci.,“ stojí v tiskové zprávě Cavixo.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia