Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vánoční kampaň SodaStream: ještěrka a neposlušný robot

SodaStream, specialista na přípravu domácí perlivé vody, spustí v druhé polovině listopadu televizní a internetovou kampaň. Se dvěma spoty se diváci setkají na kanálech Nova Group a Prima Group, podpora proběhne rovněž v rámci sociálních sítích Facebook, YouTube a Instagram. Kampaň se má nést v humorném duchu s „ještěrkou“ a robotem.

Od 18. listopadu 2020 budou vysílány dva patnáctivteřinové spoty.

V prvním spotu s chaotickým robotem dostanou diváci tip na dárek, který prý nezklamal 99 % obdarovaných. Výrobník se nabízí jako šikovné řešení oproti nezvladatelnému robotovi, který se vymkne kontrole a při přípravě nápojů způsobí více škody než užitku.

Reklama
ČEZ

Druhý spot připomíná možnost, jak mít doma perlivou vodu, bez nutnosti opakovaných návštěv obchodů nebo dovozu tun lahví. Spot ukazuje, jakou spoušť by dokázala způsobit zásilka celé palety balených vod dovezených vysokozdvižným vozíkem neboli „ještěrkou“. Oproti tomu s výrobníkem SodaStream lze ušetřit jak čas, tak místo, ale hlavně i náklady za opravu poničeného domova.

SodaStream doplňuje televizními spoty podzimní rozhlasovou kampaň. Jak Michal Panis, manager značky SodaStream v ČR, vysvětluje: „Letošní přípravy na Vánoce bohužel nemohou probíhat tak, jak jsme byli v minulosti zvyklí, a je třeba dbát zvýšené opatrnosti. Produkty SodaStream znamenají pohodlnou přípravu perlivé vody v bezpečí domova a ušetří lidem námahu a cestu do přelidněných míst. Právě v této době jsou tak ideálním tipem na skvělý dárek pro blízké a milované, které chceme chránit před rizikovými situacemi. Proto se i my snažíme připomenout jinou cestu k perlivé vodě, bez nutnosti osobní návštěvy obchodů.“

Spoty vznikly v Izraeli a ústřední postavou je herečka a zpěvačka Sarah Catherine Hook. České verzi propůjčila hlas René Slováčková.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu