Reklama
Megaboard

Sportisimo plánuje v příštím roce dvacet nových prodejen na stávajících trzích

Sportisimo aktuálně hledá na síti LinkedIn ředitele pro expanzi, je tedy vidět, že to s novými obchody myslí vážně. Firma nedávno v pražském obchodním centru Palladium otevřela zatím svoji nejmodernější prodejnu a v rychlém sledu hned druhou podobnou v bulharské Sofii. Další má v bulharské metropoli následovat.

„V dohledné době přidáme ještě prodejnu ve Varně. O další expanzi v této zemi budeme rozhodovat v příštím roce. Počet nových prodejen mimo Bulharsko bude ve všech zemích zhruba podobný, o něco více jich bude v Rumunsku,“ uvedl Zdeněk Morávek, ředitel marketingu Sportisima. Potvrdil, že se v příštím roce se chce obchod se sportovními potřebami a módou zaměřit na expanzi na trzích, kde už je. Tedy v Česku, na Slovensku, v Rumunsku, v Maďarsku a v Bulharsku. 

Nový šéf či šéfka expanze má pomoci s „dynamickým rozvojem prodejní sítě v příštím roce a v dalších letech.“ Expanzi do Slovinska, Chorvatska a případně i Srbska, o které hovořil ředitel a spoluvlastník Sportisima Pavel Vajskebr v červnu s Hospodářskými novinami, firma aktuálně nechtěla komentovat.

Sportisimo má v tuzemsku přes stovku prodejen a více než třetinový podíl na trhu se sportovním vybavením a oblečením. Nedávno rozšířilo sortiment i o módní značky zaměřené na mladší zákazníky: Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Converse, Champion nebo Levi’s.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále