Na mladé publikum cílící platforma BuzzFeed, která nabízí převážně informace lifestylového charakteru a kvízy, spolkla agregátor zpráv a blog HuffPost. Hodnota transakce zůstává neznámá. Spojením vznikne mediální kolos.
Obě platformy budou sdílet obsah a inzertní příležitosti. Podle společnosti Comscore, která se na americkém trhu zabývá mimo jiné mediálním měřením, se publikum BuzzFeed rozroste o téměř 30 procent na 103 milionů unikátních uživatelů měsíčně.
Spojený celek povede aktuální ředitel BuzzFeed Jonah Peretti, který shodou okolností spoluzakládal Huffington Post společně s Ariannou Huffington v roce 2005. HuffPost si nejspíše svoji značku zachová, stejně jako platforma Tasty, která patří BuzzFeed. Součástí dealu je i přístup BuzzFeed do cloudové reklamní platformy a obsahu stávajícího vlastníka HuffPost Verizon Media Immersive.
Spojení BuzzFeed a HuffPost přichází i v důsledku čím dál více se rozpínajících digitálních gigantů Google a Facebook, kteří si v posledních letech ukrajovali většinu reklamního koláče na úkor menších platforem. K možnému propouštění s ohledem na duplicitu některých pozic se zatím společnost BuzzFeed nevyjádřila.