Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Spojením BuzzFeed a HuffPost vznikne mediální obr v digitálu

Na mladé publikum cílící platforma BuzzFeed, která nabízí převážně informace lifestylového charakteru a kvízy, spolkla agregátor zpráv a blog HuffPost. Hodnota transakce zůstává neznámá. Spojením vznikne mediální kolos.

Obě platformy budou sdílet obsah a inzertní příležitosti. Podle společnosti Comscore, která se na americkém trhu zabývá mimo jiné mediálním měřením, se publikum BuzzFeed rozroste o téměř 30 procent na 103 milionů unikátních uživatelů měsíčně.

Spojený celek povede aktuální ředitel BuzzFeed Jonah Peretti, který shodou okolností spoluzakládal Huffington Post společně s Ariannou Huffington v roce 2005. HuffPost si nejspíše svoji značku zachová, stejně jako platforma Tasty, která patří BuzzFeed. Součástí dealu je i přístup BuzzFeed do cloudové reklamní platformy a obsahu stávajícího vlastníka HuffPost Verizon Media Immersive.

Reklama
ČEZ

Spojení BuzzFeed a HuffPost přichází i v důsledku čím dál více se rozpínajících digitálních gigantů Google a Facebook, kteří si v posledních letech ukrajovali většinu reklamního koláče na úkor menších platforem.  K možnému propouštění s ohledem na duplicitu některých pozic se zatím společnost BuzzFeed nevyjádřila.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)