Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

WebTop100 ovládla kampaň LCG New Media na podporu dárcovství plazmy

V rámci konference o digitálním marketingu WebTop100 probíhá každoročně soutěž digitálních projektů. Absolutním vítězem letošního ročníku, který se tentokrát konal kvůli pandemii online, se stala digitální agentura LCG New Media s kampaní na podporu dárcovství plazmy pro klienta Mapo plasma. Na absolutním vítězi se porota shodla 100 % hlasů. Zároveň projekt vyhrál i kategorii Výkonnostní kampaň roku.

Agentura LCG New Media vyhrála v soutěži digitálních projektů s kampaní, jejímž cílem bylo vrátit po jarním lockdownu návštěvnost odběrového centra Mapo plasma na původní předcovidová čísla. Podařilo se to díky apelu na dárce jako na superhrdiny, kteří mohou zachraňovat životy. Kampaň se obešla bez toho, aby se komunikovaly cenové odměny za dárcovství, které se běžně u těchto aktivit komunikují.

„Po úspěšném vstupu na trh koncem roku 2019 jsme s Mapo plasma řešili poměrně složitou situaci. Kvůli omezení z důvodu covid-19 jsme se totiž dostali skoro na začátek, pokud jde o počty dárců. I tato zařízení musela být na nějaký čas uzavřena a po znovuotevření se lidé báli kamkoliv chodit, natož pak do zdravotnického zařízení. Náš kreativní tým napadlo postavit kampaň na konceptu hrdinů. Komunikace vyzývala ty, kdo mohou, aby darovali plazmu a podpořili ty, kteří ji potřebují. Vtipným doplněním plášťů odkazujících na superhrdiny se toto podařilo a uchytilo v online prostředí. To, že koncept zafungoval a lidé začali chodit do zařízení, je vidět na číslech, která se vrátila na původní úroveň v poměrně krátkém čase,” říká Vojtěch Lambert, CEO LCG New Media.

Reklama
Know

Celkem se do soutěže přihlásilo 160 českých projektů, které ohodnotilo a zpětnou vazbu jim poskytlo 14 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu. Vyhlášení výsledků soutěže Webtop100 proběhlo 19. listopadu online z moderního virtuálního studia během stejnojmenné konference o digitálním marketingu.

Na druhém místě skončil projekt „Semena.cz – úspěšná zahrádkářská sezóna díky výkonnostnímu marketingu“ od agentury Effectix.com, bronzová příčka patří „Nábor nových studentů do VŠPP“ od WeBetter.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)