Generali Česká pojišťovna představuje nový komunikační koncept Red a jeho první kampaň Reditude. Vše doplňuje claim „S námi v tom nejste sami“.
Společnost chce v kampani představit hodnoty a strategii značky. Reditude prezentuje pojišťovnu jako celoživotního partnera, který klade důraz na empatii, péči, jednoduchost a inovace. A právě na jednoduchost a inovace se zaměřuje první verze TV spotu.
Ústředním atributem komunikačního konceptu je sytě červená barva, která, jak společnost uvádí v tiskové zprávě, je spojována s empatií, ale i s pozitivní energií, a má vyjadřovat přístup pojišťovny. Spojením anglických slov „red“ a „attitude“ (červený přístup) vznikla první reklamní kampaň Reditude.
Kampaň REDITUDE odstartovala 2. listopadu na TV Prima a TV Nova a na sociálních sítích. Následovat budou bannery a videa v on-line médiích, kampaň se objeví i v ulicích krajských měst, v obchodních centrech po celé ČR a v pražském metru.
Detaily kampaně
Kreativní agentura: Dentsu mcgarrybowen Londýn
Lokální kreativní agentura: Isobar Česká republika
Produkční agentura: Castelli
Režisér: Liam & Grant
Fotograf: Marco Mori
Hudba: Your Turn od MGHTY
Zastoupené mediatypy: TV, online a outdoor média
Formáty: TV spoty, online videa, online bannery, web branding, sociální sítě, citylight vitríny, rámečky v metru