O koupi zavedeného týdeníku Euro, jehož osud aktuálně visí na vlásku a toto pondělí z rozhodnutí insolvenční správkyně Petry Hýskové poprvé po dvou dekádách nevyšel v tištěné podobě, projevila zájem společnost Procom group. Je to mateřská společnost marketingové, obchodní a poradenské skupiny, kam patří Allmedia4U, Digital Dojo, Komunikuj, Soul factory a Stratengers.
CEO Procom Group Tomáš Staněk sdělil MAM, že zájem o titul má, důležité pro něj však je, aby fungoval. Pokud dojde k okamžitému zastavení provozu Mladé fronty (vydavatelství, pod které Euro spadá), jak navrhuje insolvenční správkyně, a tedy i k postupnému rozpadu redakce, výrazně to podle něj případnou transakci znehodnotí. Ani v takovém případě však svůj zájem nevyloučil.
„Ta značka má pořád ve své cílové skupině dobrý zvuk, za dvacet let si vybudoval renomé silného vlivového titulu. Dívám se na to jako na obchodní příležitost. Oslovil jsem správkyni a včera jsem jí sdělil své stanovisko, že zastavení provozu je podle mého špatně,“ řekl Staněk s tím, že situaci ve vydavatelství sleduje i z toho důvodu, že někteří jeho klienti v něm inzerují.
Insolvenční správkyně nicméně sdělila dnes MAM, že ukončení provozu vidí jako jedinou cestu. Na otázku, zda zaměstnanci Mladé fronty získají říjnovou mzdu, která jim nedorazila, odpověděla, že by ráda, aby ji v „nějaké míře“ dostali.