Reklama
Megaboard

Procom chce koupit Euro. Je však důležité, aby nedošlo k zastavení provozu

O koupi zavedeného týdeníku Euro, jehož osud aktuálně visí na vlásku a toto pondělí z rozhodnutí insolvenční správkyně Petry Hýskové poprvé po dvou dekádách nevyšel v tištěné podobě, projevila zájem společnost Procom group. Je to mateřská společnost marketingové, obchodní a poradenské skupiny, kam patří Allmedia4U, Digital Dojo, Komunikuj, Soul factory a Stratengers.

CEO Procom Group Tomáš Staněk sdělil MAM, že zájem o titul má, důležité pro něj však je, aby fungoval. Pokud dojde k okamžitému zastavení provozu Mladé fronty (vydavatelství, pod které Euro spadá), jak navrhuje insolvenční správkyně, a tedy i k postupnému rozpadu redakce, výrazně to podle něj případnou transakci znehodnotí. Ani v takovém případě však svůj zájem nevyloučil.

„Ta značka má pořád ve své cílové skupině dobrý zvuk, za dvacet let si vybudoval renomé silného vlivového titulu. Dívám se na to jako na obchodní příležitost. Oslovil jsem správkyni a včera jsem jí sdělil své stanovisko, že zastavení provozu je podle mého špatně,“ řekl Staněk s tím, že situaci ve vydavatelství sleduje i z toho důvodu, že někteří jeho klienti v něm inzerují.

Insolvenční správkyně nicméně sdělila dnes MAM, že ukončení provozu vidí jako jedinou cestu. Na otázku, zda zaměstnanci Mladé fronty získají říjnovou mzdu, která jim nedorazila, odpověděla, že by ráda, aby ji v „nějaké míře“ dostali.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále