Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Perfektní páníček. Kampaň krmiv Brit nabádá k odpovědnému chovatelství

Společnost Vafo Praha, výrobce krmiv a doplňků pro domácí mazlíčky značky Brit, zahájila kampaň Perfektní páníček. Jejím cílem je osvěta široké veřejnosti stojící o pořízení zvířecího parťáka a především – prevence zaplňování útulků psy a kočkami, jejichž majitelé neodhadli potřeby a náročnost jejich chovu.

V rámci projektu je realizovaná prezentace v outdooru i na on-line platformě. Autorem kreativy kampaně je marketingová agentura DDB Prague, nákup médií řeší TSM Global.

„Kampaň značky Brit upozorňuje na přecenění vlastních sil a schopností se o pořízené zvíře postarat. Klade důraz na nutnou míru odpovědnosti, volného času a finančního zázemí,“ říká Martin Šámal, Head of Marketing společnosti Vafo Praha.

Reklama
ČEZ

Infografika k pozadí kampaně:

„Společnost navazuje na řadu dalších probíhajících aktivit, jako jsou besedy pro základní školy s názvem ‚Mít tak pejska‘, dotace opuštěných zvířat v útulcích zajištěním kvalitní stravy v tunách ročně, nebo podpora v oblasti výcviku asistenčních psů a canisterapeutické i felinoterapeutické péče,“ vysvětluje Šámal.

Web projektu perfektnipanicek.cz obsahuje informace o pořízení domácího mazlíčka. Zároveň je propojen s katalogem plemen psů i koček a současně s poradnou s odborníky.

Pro společnost Vafo Praha se nejedná o jednorázovou osvětu, ale plánuje v kampani za odpovědné chování domácích mazlíčků i nadále pokračovat.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)