Partners Media má nově dva obchodní zástupce z Mladé fronty

Vydavatelství dvouměsíčníků Finmag, Heroine nebo webu Peníze.cz Partners Media získalo posily v obchodním oddělení. Nově se o inzertní příležitosti starají dva bývalí zaměstnanci pomalu korodujícího vydavatelství Mladá fronta. Jsou to Martina Hofierková a Daniel Štáfek. MF už dříve opustil David Korn, který je nyní obchodním ředitelem vydavatelství A11.

Martina Hofierková vystudovala obchodní akademii, už při škole se věnovala práci hostesky a promotérství. Pak sedm let radila lidem při nákupu mobilních telefonů (Mobil Pohotovost), později působila jako poradce ve fitness centrech a na golfu. V letech 2017 až 2020 pracovala v obchodním oddělení vydavatelství Mladá fronta a nyní obchoduje inzerci pro časopisy Heroine a Finmag.

Daniel Štáfek sbíral obchodní zkušenosti především v online. Pracoval v Mediatelu a Seznamu, kde působil na pozicích account managera. Ve Slevomatu byl obchodním manažerem přes tři roky. Zhruba rok také působil na stejné pozici v Mladé frontě. Miluje cestování a kavárny. Když necestuje nebo nepije kávu, baví se sbíráním bankovek a mincí.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk