Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ogilvy hlásí osm nových klientů: Microsoft, Heureka či ministerstvo průmyslu

Od začátku roku přivítala agentura Ogilvy osm nových klientů napříč různými komunikačními expertízami. Nejvíce nových zakázek hlásí PR oddělení. Dohromady byly oba týmy zaměřené na korporátní a lifestylovou komunikaci úspěšné v pěti výběrových řízeních. Nový byznys se podařilo získat i specialistům na IT development a ATL reklamu.

Mezi nejvýraznější letošní akvizice PR oddělení agentury patří společnost Microsoft. „Soustředíme se na témata, která se věnují osvětě o využití technologií ve vzdělávání a při nových způsobech práce. Poukazujeme na to, jak je důležité, aby lidé dbali na svůj upskilling – tedy aby se stále učili a zdokonalovali svoje technologické dovednosti. Věnujeme se také příkladům využití umělé inteligence od retailu až po nemocnice,“ komentuje Dita Stejskalová, Managing Director PR & Influence, Ogilvy.

V říjnu PR oddělení odstartovalo také spolupráci s Průvodcem pacienta, z. ú., a farmaceutickou společností Janssen-Cilag na dlouhodobé iniciativě a think-tanku Diagnóza zdravotnictví s cílem upozornit na nutnost systémových změn financování v zájmu udržitelnosti českého zdravotnictví.

Reklama
MMcite

Auto budoucnosti čistí vzduch

V době, kdy mediálním i byznysovým světem hýbou témata obnovitelných zdrojů a elektromobility, vypustila na české silnice automobilka Hyundai svůj první vodíkový elektromobil NEXO s tuzemskou registrační značkou, který oproti vozům s klasickým motorem kromě nulových spalinových emisí okolní vzduch dokonce čistí. Vodíkové palivové články totiž doplňuje účinný filtrační systém, který jsme společně s klientem podrobili zátěžovému testu a potvrdili, že vůz do 15 minut skutečně zachytí až 75 % pevných částic PM2,5 v okolním vzduchu. Ogilvy pro téma vodíkové mobility pod taktovkou společnosti Hyundai zajišťuje PR podporu.

Oblek na míru z pohodlí domova

Spojení nových technologií se světem módy se věnuje PR Consumer tým. Pánské „virtuální“ krejčovství Menro představilo aplikaci, která umožňuje šití obleku i ležérnějších oděvů na míru pomocí několika fotografií, bez nutnosti použít metr nebo navštívit krejčího. Inovativní řešení pomohlo Ogilvy v průběhu léta na český trh uvést komunikační kampaní a strategickou spoluprací s influencery.

Vstup na tuzemský trh byl předmětem PR kampaně pro značku Lunter, největšího slovenského výrobce tofu a rostlinné stravy. Vedle mediální profilace značky jsme se věnovali strategické spolupráci s ambasadory na sociálních sítích. S klientem nyní pracujeme na přípravě navazující kampaně s vánoční tematikou.

Věci žerou víc, než tušíte

Od října 2020 se Ogilvy stalo komunikačním partnerem Odboru energetické účinnosti a úspor Ministerstva průmyslu a obchodu v rámci kampaně Chytrá volba. Půlroční edukativní projekt přibližuje téma energetických úspor cílovým skupinám domácností, obcí a firem. Kampaň má ukázat, že příležitosti chovat se šetrněji jsou všude kolem nás. Ogilvy v rámci projektu Chytrá volba zajišťuje kreativu, vztahy s médii a dalšími stakeholdery, strategické mediální projekty, social media management, digitální reklamu nebo výrobu videoobsahu.

„Vedle kampaně na Sčítání lidu, domů a bytů je spolupráce s Ministerstvem průmyslu a obchodu další významnou veřejnou zakázkou, která zaměstnává kolegy napříč celou agenturou. Při takovýchto projektech můžeme naplno využít naši přidanou hodnotu 360° komunikační agentury,“ vysvětluje Ondřej Obluk, CEO, Ogilvy.

Jak plnohodnotně žít s fenylketonurií?

Fenylketonurie, dědičné metabolické onemocnění známé také pod zkratkou PKU, je celosvětově diagnostikováno u 1 z každých 12 000 novorozenců. Ačkoliv není tato nemoc plně léčitelná, při dlouhodobém dodržování speciální diety nemusí mít na plnohodnotný život pacienta téměř žádný vliv. Připravovaná webová aplikace Vitaflo společnosti Nestlé Health Science proto poradí s recepty vhodnými při této velice specifické dietě.

Na tvorbu globální multisite consumer engagement platformy si klient vybral pražský tým specialistů na IT development, kteří mají s podobným typem projektů letité zkušenosti. V první vlně projektu, která potrvá do 3. čtvrtletí roku 2021, vytvoří Ogilvy jednotnou platformu, na které bude následně spouštěna první série plně konfigurovatelných webů pro 10 trhů včetně jejich jazykových mutací.

Co vybrat blízkým pod stromeček? Vyheurekuj si to!

Tématem letošní vánoční kampaně největšího nákupního rádce v Česku i na Slovensku je inspirační dárkový rádce. Zákazníci najdou na dárkovém rádci Heureky tipy na nejoblíbenější kategorie, vybírané na základě dat, statistik a pečlivých analýz.

„Ogilvy jsme si ke spolupráci na přípravě vánoční kampaně vybrali nejen na základě povedeného přístupu ke kreativě, ale vzhledem k timingu kampaně také kvůli komplexní nabídce komunikačních služeb pod střechou jedné agentury,“ vysvětluje Marek Dobrý, Group Head of Brand, Heureka.

Kampaň, která kromě série televizních spotů zahrnuje také komunikaci v digitálním prostředí a na sociálních sítích, poběží na trzích v České republice, Slovensku, Maďarsku, Bulharsku, Rumunsku a Slovinsku

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)