Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

O tisku Eura rozhodne soud. MF chce dokončit letošní ediční plán

Týdeník Euro možná ještě neřekl, nebo spíše nenapsal poslední slovo. Podle informací MAM insolvenční správkyně Petra Hýsková žádá soud o povolení tisku dalšího čísla, přestože to aktuální na poslední chvíli zastavila a k dispozici je jen jeho elektronická verze. Pokud soud souhlas udělí, čtenáři po týdenním výpadku naleznou Euro na stáncích v pondělí 30. listopadu.

Podle generálního ředitele Mladé fronty Karla Novotného jednotliví účastnící jednání o osudu vydavatelství došli v průběhu dnešního dne k názoru, že by bylo dobré dokončit letošní ediční plán, aby se uspokojily nároky inzerentů a věřitelů. To bude ovšem snazší u titulů, které jsou již připravené a zbývá je jen vytisknout. Složitější bude udržet chod týdeníku, který mohou začít opouštět klíčoví redaktoři.

„Stále platí to, že žádné jiné východisko, než zastavení provozu, není. Ale když realizujeme všechny rozjeté projekty, bude to mít směrem ke čtenářům, inzerentům i věřitelům kladný efekt. Dodržíme naše závazky. Nemíříme ale za horizont letošního roku,“ zdůraznil Novotný.

Reklama
Abovalve

Zároveň se podle Novotného ještě více přibližuje plán, že Mladá fronta bude rozdělena na funkční celky a po částech rozprodána. Ostatně o koupi Eura už v průběhu dnešního dne projevila zájem společnost Procom Group, jak MAM informoval.

Podle Novotného na soud putují další návrhy, jejichž součástí je zohlednění říjnových nákladů na zaměstnance, respektive vyplacení říjnových mezd, ke kterému nedošlo. „Bez toho není ediční plán možné dokončit. Jsem ale realista a domnívám se, že dosažitelná je jen úroveň říjnových mezd, nikoli mezd za listopad a prosinec. Vychází to z reality a postoje věřitelů. Kdybychom vyplatili mzdy za listopad a prosinec, tak nenaplníme parametr zvyšování majetkové podstaty. Na odměnu tedy zaměstnancům nárok samozřejmě nezanikne, jen nebude splatný okamžitě,“ uvedl Novotný. Připustil také variantu, že soud schválí ediční plán, ale vedení MF jej nebude mít s kým realizovat.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)