Reklama
Reklama
Reklamní banner Acomware

Nejprodávanějším deníkem byl i v září Blesk. Meziročně noviny propadaly

V meziročním srovnání sice klesla zářijová čísla Blesku o 18 procent, přesto zůstal s náskokem nejprodávanějším českým deníkem. Prodaný náklad jednotlivých titulů se v září ve srovnání s červencem příliš neměnil. Vyplývá to z dat zveřejněných Kanceláří ověřování nákladu tisku ABC ČR.

Výrazně vzrostla celková čísla Hospodářských novin (HN), a to o 40 %. „Změna je dána započítáním nových distribučních kanálů, například Alzy.cz, v případě elektronického vydání,“ vysvětlil skokový nárůst pro MAM Jakub Kašpar, marketingový ředitel vydavatelství Economia, pod níž HN spadají. ABC ČR dosud tyto distribuční kanály nezapočítávala. Prodaný nákad elektronického vydání HN se zejména kvůli tomu meziměsíčně zvýšil z 10 897 na 21 714.

Celkově nejprodávanějším deníkem zůstal Blesk (149 870) před MF Dnes (93 999) a Deníkem (87 746). Bulvární titul si meziměsíčně polepšil o tři procenta. Nejvýrazněji si ve srovnání se srpnem naopak pohoršil Aha!.

Reklama

Prodaný náklad

Září 2020Srpen 2020Meziměsíční změna (v procentech)Září 2019Meziroční změna (v procentech)
Blesk1498701453673,10183564-18,36
MF Dnes93999939790,02113336-17,06
Deník87746871100,7398679-11,08
Právo5800058190-0,3365350-11,25
Aha!3528336648-3,7241190-14,34
Lidové noviny25781253981,5132633-21,00
Hospodářské noviny380462715140,133237717,51
Sport22749224561,3030476-25,35
Celkem5114744962993,06597605-14,41
Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka