Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nadace Krása pomoci hledá v kampani pravidelné dárce: superhrdiny dneška

Startuje nová kampaň nadace Krása pomoci, jejíž účelem je najít pravidelné dárce. Kampaň ukazuje seniory jako superhrdiny a její tvorby se zhostili Michaela Lovecká a Michal Orsava.

Netopýří superhrdina Batman se na stará kolena svěřuje do péče mladšímu superhrdinovi. Ani Spiderman neztrácí nic na svých superschopnostech, pomoc ale potřebuje.

Cílem kampaně „Jsme hrdinové!“ je poukázat na to, že senioři byli také mladí a plní sil a není ostuda (ani pro Batmana nebo Spidermana) svěřit se do péče někomu, kdo přebírá pomyslné žezlo.

Reklama
ČEZ

„Chtěli jsme vždy nejdříve ukázat superhrdinu, když byl mladý a plný energie. Poté situaci prolnout do stáří, kdy sami superhrdinové potřebují pomoci. V ten moment je vždy nablízku člověk z Nadace Krása pomoci, který superhrdinu zachraňuje,“ říká o námětu kampaně ředitelka nadace Krása pomoci Michaela Stachová.

Krátká animovaná videa pro nadaci Krása pomoci vytvořili Michaela Lovecká a Michal Orsava, závěrečný hlas poskytl Ondřej G. Brzobohatý.

Spoty mají nalákat dárce k pravidelnému dárcovství. „Péče o jednoho seniora nás průměrně měsíčně stojí necelých 1400 Kč. Částka je proměnlivá s ohledem na náročnost individuálních potřeb klienta. Pokud najdeme 10 000 superhrdinů, kteří zadají trvalý příkaz na 100 Kč měsíčně, pomůžeme za rok 8 500 lidem,“ vysvětluje účel kampaně Michaela Stachová.

Pravidelné dárcovství je totiž pro nadaci Krása pomoci stěžejní. „Díky pravidelným příspěvkům můžeme plánovat činnost na další měsíce. Víme, o kolik seniorů budeme schopni se postarat. Máme jistotu, že tady pro ně můžeme být dál,“ doplňuje potřebu pravidelného dárcovství zakladatelka nadace Taťána Gregor Brzobohatá.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)