Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na trh míří měsíčník Premium Guide, první číslo ve spolupráci s Amazing Places

Vydavatelství A 11 Aleše Zavorala vstoupila s projektem Premium Guide do segmentu prémiového tisku. První vydání nového měsíčníku vychází ve spolupráci s projektem Amazing Places, který na webu a sociálních sítích sdružuje statisíce fanoušků prémiových destinací v Česku a na Slovensku. Časopis přinese tipy na exkluzivní hotely, chalupy, penziony, statky nebo lázně.

Podle Petra Kotíka z Amazing Places je cílem výběru představit široké veřejnosti i méně známé možnosti exkluzivního ubytování a nabídnout alternativu pro ty, kteří preferují originalitu, individuální přístup a ojedinělý zážitek z dovolené. „Námi dlouho budovaná skupina fanoušků Amazing Places funguje výhradně přes web a sociální sítě a právě proto jsem rád, že jsme společně s vydavatelstvím A 11 udělali výběr toho nejzajímavějšího formou tištěného časopisu. I díky současné situaci, která cestování příliš nepřeje, věřím, že bude časopis sloužit pro inspiraci a naplánování dovolené v roce 2021,“ dodal Petr Kotík.

Časopis Premium Guide se zaměřuje na „společenskou elitu“. Zakládá si na pečlivě vybraných segmentech, exkluzivním obsahu a kvalitním redakčním a tiskovém zpracování. Premium Guide vychází ve formátu 230×330 mm, vazbě V2, v tištěném nákladu 20 000 kusů a s cenou 129 Kč. Distribuci zajišťuje společnost PNS, k dostání bude ve volném prodeji na více než 600 místech po celé České republice. Šéfredaktorkou je Kateřina Černá, která v minulosti působila jako šéfredaktorka časopisu Essence. Časopis bude podpořen spotovou kampaní na Českém rozhlasu Radiožurnál a v Českém rozhlasu Dvojka.

Reklama
Know

Následující vydání Premium Guide se budou věnovat Designu, Estate a Architektuře (vychází v prosinci) a Investicím (vychází v lednu).

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)