Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mladý svět ožije! A 11 koupila ochrannou známku od Soukupa

Vydavatelství A 11 Aleše Zavorala koupilo od společnosti Empresa Media ochranné známky časopisu, který vycházel od roku 1959 a jehož vydávání skončilo sloučením s magazínem Instinkt. Kdy vyjde první novodobé číslo firma oznámí na přelomu roku.

Společnost A 11 získala ochranné známky Mladý svět, MS mladý svět a Už jsi čet‘ Mladý svět? Časopis prodával v době své největší slávy stovky tisíc výtisků na vydání. „Koupí značky Mladý svět se snažíme naplnit naše plány na posílení pozice vydavatelství A 11 na mediálním trhu. Naši bezespornou sílu v lokálním tisku jsme letos doplnili prémiovými magazíny a s Mladým světem se pak v příštím roce chystáme vstoupit i do segmentu společenských časopisů,“ uvedl Aleš Zavoral s tím, že periodicitu, složení redakce a termín prvního vydání oznámí A 11 nejpozději na přelomu roku.

Vydavatelství A 11 za posledních několik měsíců uvedlo na trh řadu nových mutací bezplatných novin Náš region, z pražských a brněnských novin Náš Region udělalo týdeníky s distribucí v pražském metru a na stovkách míst v distribuční síti v Praze a v Brně. Do volného prodeje pak uvedlo časopisy Premium Guide, manažerský časopis Innovation, lifestylový magazín Innspirace nebo čtvrtletník Matka a dítě. Ještě do konce roku oznámí A 11 další novinky ve svém portfoliu pro příští rok.

Reklama
ČEZ

Ochranné známky Mladý svět dosud patřily vydavatelství Empresa Media podnikatele Jaromíra Soukupa. Vydávání časopisu skončilo sloučením s časopisem Instinkt. Jeho vydávání skončilo po sedmnácti letech loni v říjnu, zhruba pět měsíců po té, co se jeho periodicita změnila z týdeníku na měsíčník. V létě loňského roku Empresa ukončila i vydávání časopisu Faktor Soukup, který rovněž pár měsíců před svým koncem změnil periodicitu z týdeníku na měsíčník. Měsíčník je od letošního dubna už i časopis Týden, podobně jako dřívější společenský čtrnáctideník Exkluziv. Vedle toho je v portfoliu vydavatelství měsíčníků také týdeník Sedmička, měsíčník Sedmička Naše životy, měsíčník Sedmička Nebezpečné vztahy, měsíčník Sedmička pro ženy, dvouměsíčník Sedmička Křížovky a Křížovky XXL, dvouměsíčník Týden Historie a měsíčník Interview. Empresa nad to vydává také měsíční speciály časopisů Týden i Sedmička.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)