Podle Michala Žurovce tiskového mluvčího a ředitele odboru komunikace na ministerstvu financí se aktuálně sešlo několik dlouho plánovaných klíčových projektů, které si zaslouží větší pozornost veřejnosti. „Potřebujeme komunikovat online finanční úřad a elektronizaci daní. Novinkou je také paušální daň pro malé živnostníky do jednoho milionu korun,“ řekl MAM Žurovec. Proto ministerstvo hledá mediální agenturu.
Předmětem veřejné zakázky do pěti milionů korun je „realizace online informační kampaně v období od 28. prosince do března 2021 na podporu projektu Moje daně 2021 se zaměřením na spuštění moderního finančního úřadu online a zavedení paušální daně pro živnostníky s cílem prezentovat výhody a přínosy tohoto projektu stanoveným cílovým skupinám.“
Zájemci se mohou hlásit do 26. listopadu. Kreativní řešení bude podle Žurovce vybíráno formou „průzkumu trhu“ a nemělo by přesáhnout hodnotu 350 tisíc korun.
Ministerstvo financí podle něj komunikuje jen zásadní projekty. V roce 2016 se jednalo například o elektronickou evidenci tržeb, kde mediální nákup zajišťovala agentura PHD a kreativu McCann. Od té doby proběhla ještě kampaň k Účtenkovce, kde za kreativní řešení zodpovídala agentura Fox Hunter a nákup mediálního prostoru zařizoval Remmark. Rozhlasové spoty si v tomto případě nakupoval resort sám.