Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Milionáři na okraji společnosti. Prima uvede novou reality show

Reality show Milionář mezi námi míří do Česka. Britský formát The Secret Milionaire již běžel v Anglii, Americe, Austrálii a Irsko. Česko bude další zemí, která má vytrhnout vysoce postavené milionáře z komfortu a ukázat jim život na okraji společnosti. Projekt „Milionář mezi námi“ odvysílá televize Prima poprvé ve středu 25. listopadu ve 20.15.

Ze dne na den se dostávají do světa, který je jim cizí. Pod změněnou identitou se ocitají na okraji společnosti, v problematických lokalitách, ale také v organizacích, které se soustředí na pomoc potřebným.

Václav Staněk, Simona Kijonková, Jiří Antoš, Lenka Hlavatá, Karel Janeček, Petra Plemlová a Martin Hausenblas. To je sedm statečných milionářů, kteří vyměnili teplo luxusního domova za skromnou ubytovnu, kaviár za čínskou polévku a vedoucí pozici v úspěšných firmách za manuální práci.

Reklama
ČEZ

Na týden změní svůj život a identitu a s 550 korunami v kapse se vydají do sedmi českých měst, aby pomáhali. Prostřednictvím neziskových organizací poznají životy zdravotně či sociálně znevýhodněných a na konci své týdenní utajené mise ze svých peněz věnují statisíce korun těm, kteří podle jejich vlastního uvážení pomoc potřebují. Pravou identitu milionářů nikdo nezná. Neziskové organizace milionářům zprostředkovávají spojení s pro ně vzdáleným světem v domnění, že jsou objektem vznikajícího dokumentu představujícího jejich činnost. Moment překvapení tak přichází na konci týdne při odhalení identity a předání šeku na peníze, které znamenají snazší přežití a často i záchranu.

Během své týdenní mise si milionáři vyslechnou silné životní příběhy, setkají se s dřinou, utrpením, ale i neskutečným odhodláním žít a užívat si život navzdory nepřízni osudu. „Nic není nahrané. Milionáře jsme nešetřili. Museli si ten týden odpracovat a prožít. Chtěla jsem, aby byli co nejvíce napojeni na ty, kterým pomáhají. Například pan Antoš má následkem vážné autonehody komplikovanou chůzi, běžel tedy celý dobročinný závod s vozíčkářem. I když byl úplně vyšťavený, nepřiznal to,“ říká režisérka projektu Markéta Ekrt Válková.

„Milionář mezi námi je projekt, který si pohrál s emocemi nejen milionářů, ale i nás za kamerou. Prožili jsme silné momenty i těžké chvíle. Ale ty nejemotivnější přicházely vždy závěru, kdy dochází k odhalení pravé identity a předání šeků. I pro milionáře to byla obrovská satisfakce vůči lidem, které týden pozorují, a nemohou jim o sobě říct pravdu. Často tam došlo k vzájemnému napojení, najednou nehrálo roli, kdo je z jakého prostředí. Dokázali společně fungovat, mít společný humor. Ukázalo se, že všichni jsme ze stejného těsta,“ dodala režisérka.

Pomoct hrdinům projektu mohou i diváci. Skupina Prima prostřednictvím komunitního projektu Prima SVĚT spojila síly s charitativní crowdfundingovou platformou Znesnáze21, která poskytuje bezpečné místo pro setkávání těch, kteří potřebují pomoc, s těmi, kteří ji nabízejí. Díky tomu může každý z diváků pomoci jednotlivým neziskovým organizacím napřímo. Každá nezisková organizace, která se zúčastnila pořadu Milionář mezi námi, bude mít na dárcovské platformě založenou sbírku. Dárci tak mohou přispět pomocí veřejné sbírky na konkrétní příběhy, které jsou jim nejbližší.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)