Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

McDonald’s si na PR vybral MSL. Agentura chce ukázat i méně známou tvář řetězce

Společnost McDonald’s ČR po pěti letech mění PR agenturu. V tříkolovém výběrovém řízení si vybrala MSL ze skupiny Publicis Groupe. MSL bude zajišťovat komplexní podporu v oblasti produktové i korporátní komunikace. Spolupráce byla zahájena k 1. listopadu 2020.

Cílem komunikační strategie je posilovat pozici McDonald’s v segmentu rychlého občerstvení a zvyšovat povědomí o základních principech podnikání společnosti. Hlavní důraz bude kladen na integraci komunikačních kanálů a kreativní zpracování témat.

„McDonald´s je unikátní koncept, jehož úspěch stojí na iniciativě místních podnikatelů (franšízantů) a zaměstnanců, podpoře lokálních dodavatelů a respektu k prostředí, kde podniká. Z hlediska komunikace jsou to klíčová témata, na která se chceme v následujícím období zaměřit,“ říká Jitka Pajurková, PR and Communication Director McDonald’s ČR.

Reklama
MMcite

Agentura MSL pro McDonald’s bude zajišťovat jak tradiční komunikaci s médii, tak i integrované komunikační projekty v souladu s marketingovou strategií společnosti.

„McDonald’s je značka, která může být v mnoha ohledech inspirací. To se projevuje i v současném složitém období, kterým celá společnost prochází,“ říká Michaela Chrpová, Head of Consumer PR agentury MSL, vedoucí klientského týmu pro McDonald’s. „Prostřednictvím inspirativních příběhů chceme ukazovat nejen méně známou tvář McDonald’s, ale také přinášet pozitivní emoce. V rámci komunikační strategie se budeme zaměřovat na témata související se systémem podnikání, péče o zákazníky, téma dobrého zaměstnavatele, zodpovědného podnikání, ale také na podporu CSR, sponzorských a charitativních aktivit společnosti, kde klíčovou roli bude hrát příběh prvního Domu Ronalda McDonalda v ČR.“

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)