Obchod a marketing Eurowagu povede Sunny Mehta, přichází z Googlu a Applu

Novým obchodním a marketingovým ředitelem (Chief Commercial Officer) české společnosti Eurowag, která poskytuje služby v oblasti přepravy, se stává Sunny Mehta. Zároveň zasedne do jejího představenstva. Do skupiny Eurowag přichází po 12 letech v obchodním vedení společností Apple a Google.

Sunny Mehta bude mít na starosti strategické směřování a vývoj regionálního trhu pro prodej a monetizaci produktů a služeb. Odpovědnost převezme také za vedení všech komerčních aktivit, včetně regionálních obchodních týmů, strategických partnerství, značky, marketingu, operací týkajících se zákaznického úspěchu a prodeje.

„Průmysl dopravy nyní čelí velkému množství změn. Sunny nás podpoří v rychlejším vstupu do nové éry integrovaných mobilních platforem. Díky němu prohloubíme naši vizi a náš závazek prosazovat demokratizaci průmyslu silniční mobility prostřednictvím technologické revoluce,“ říká generální ředitel Eurowag Martin Vohánka.

Mehta během svého šestiletého působení ve společnosti Google zodpovídal za nastavení obchodních jednotek Google a stál v čele prodeje a monetizace kanálů Direct-to-Customer, B2B a B2C. Před kariérou v Googlu šest let pracoval v Applu jako člen týmu Global Sales, kde bylo jeho úkolem v rámci teritorií EMEA zavádět a rozšiřovat iOS produkty jako je iPhone, iPad a Apple TV.

„Od chvíle, kdy jsem se setkal s novým týmem, jsem nadšen z jejich odhodlání a ambice vytvořit dopravní platformu, která bude světově unikátní v zaměření na zákazníka. Eurowag se kontinuálně vyvíjí směrem k podpoře způsobů dopravy, o nichž si donedávna nikdo neuměl představit, že budou úspěšné,“ dodává Mehta.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345