Novým obchodním a marketingovým ředitelem (Chief Commercial Officer) české společnosti Eurowag, která poskytuje služby v oblasti přepravy, se stává Sunny Mehta. Zároveň zasedne do jejího představenstva. Do skupiny Eurowag přichází po 12 letech v obchodním vedení společností Apple a Google.
Sunny Mehta bude mít na starosti strategické směřování a vývoj regionálního trhu pro prodej a monetizaci produktů a služeb. Odpovědnost převezme také za vedení všech komerčních aktivit, včetně regionálních obchodních týmů, strategických partnerství, značky, marketingu, operací týkajících se zákaznického úspěchu a prodeje.
„Průmysl dopravy nyní čelí velkému množství změn. Sunny nás podpoří v rychlejším vstupu do nové éry integrovaných mobilních platforem. Díky němu prohloubíme naši vizi a náš závazek prosazovat demokratizaci průmyslu silniční mobility prostřednictvím technologické revoluce,“ říká generální ředitel Eurowag Martin Vohánka.
Mehta během svého šestiletého působení ve společnosti Google zodpovídal za nastavení obchodních jednotek Google a stál v čele prodeje a monetizace kanálů Direct-to-Customer, B2B a B2C. Před kariérou v Googlu šest let pracoval v Applu jako člen týmu Global Sales, kde bylo jeho úkolem v rámci teritorií EMEA zavádět a rozšiřovat iOS produkty jako je iPhone, iPad a Apple TV.
„Od chvíle, kdy jsem se setkal s novým týmem, jsem nadšen z jejich odhodlání a ambice vytvořit dopravní platformu, která bude světově unikátní v zaměření na zákazníka. Eurowag se kontinuálně vyvíjí směrem k podpoře způsobů dopravy, o nichž si donedávna nikdo neuměl představit, že budou úspěšné,“ dodává Mehta.