Po osmi letech řízení české pobočky Zaraguzy chce Marián Fury na trh přinést vlastní projekt.
Fury spolu s Martinem Blaškem (bývalým CEO slovenské Zaraguzy) plánují začátkem roku 2021 představit svůj nový koncept agentury pro inovativní klienty. „Jsem nesmírně hrdý na všechno, co jsme se Zaraguzou dosáhli. A ještě víc na skvělý tým, který se nám podařilo vybudovat. Momentálně je však čas posunout se dál a já se těším na nové výzvy spojené s vlastním projektem,“ říká Fury.
V čele české Zaraguzy od roku 2012 a pod jeho vedením se agentura vypracovala z digitální na full service agenturu s desítkami specialistů a ročním obratem 56 milionů korun. Za jeho působení od roku 2012 agentura získala klienty jako Olympus, Brown&Forman, Tchibo, Nestlé, Unilever, BEL, Acccenture, L’oreal či ŠKODA AUTO. S poslední jmenovanou značkou Zaraguza spolupracuje už více než sedm let a poslední dva roky je jednou z jejích hlavních kreativních agentur.
Česká Zaraguza stojí také za ATL kampaněmi pro Decodomu či Alnamura a koncem roku se stala hlavní kreativní agenturou banky ČSOB. V tomto roce získala Grand Prix za nejefektivnější reklamu na YouTube pro značku Rexona a už několik let patří mezi pravidelné držitele ceny za efektivitu Effie.
Marián Fury vystudoval Fakultu marketingové komunikace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a kromě řízení agentury se dlouhodobě věnuje mentorské činnosti v programu Soutěž a Podnikej, která pomáhá mladým lidem rozjet vlastní podnikatelské projekty.