Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

MALL Partner se přibližuje dalším tisícům e-shopařů, spojil síly s FastCentrikem

Internetový obchod MALL.CZ spojil síly s FastCentrikem, jedním z nejsilnějších tuzemských hráčů na poli vývoje e-shopových řešení, a tisícům majitelů e-shopů tak výrazně usnadňuje možnost prodávat své zboží skrze internetové tržiště MALL Partner. Díky integraci partnerského prodeje do prostředí FastCentriku mohou nově obchodníci spravovat objednávky z MALLu přímo ve svém e-shopovém rozhraní a celý objednávkový proces tak odbavit v jediném systému.

Napojení na MALL je pro uživatele FastCentriku možné díky přímé integraci a není již tedy potřeba využívat žádný další nástroj ani softwarový doplněk. Výhodou pro uživatele je možnost všechny objednávky kompletně spravovat v rozhraní FastCentriku, a to bez ohledu na to, zda zákazník zboží zakoupil napřímo na e-shopu prodejce, nebo skrze MALL. Možnost využívat výhody partnerského prodeje je tak pro obchodníky ještě dostupnější a partneři mohou ještě snáze využívat benefitů, jako je důvěryhodná značka MALLu s miliony zákazníků nebo silná e-commerce infrastruktura včetně vlastní dopravy a husté sítě výdejních míst.

Online Banking Internet Finance E-Commerce

„Prodej přes marketplace může být pro mnoho obchodníků cestou, jak rozšířit okruh svých zákazníků, zvýšit prodeje a třeba si i vyzkoušet zahraniční expanzi. Je tedy jasné, že chceme udělat maximum pro to, aby mohli naši uživatelé na tržišti MALLu prodávat co nejsnáze,“ uvádí Daniel Lupinski, výkonný ředitel společnosti NetDirect, která za e-shopovým řešením FastCentrik stojí.

Reklama
ČEZ

Mezi obchodníky na MALLu je celá řada uživatelů FastCentriku a MALL tedy ve spolupráci s oblíbenou e-shopovou platformou vidí primárně další krok ke zvyšování komfortu svých prodejních partnerů. Ti si integraci obou systémů pochvalují a oceňují především zjednodušení odbavování objednávek a vzniklou časovou úsporu. „V byznysu je každá minuta drahá. Z MALLu nám denně přichází desítky objednávek, a je úleva, že je můžeme vyřídit přímo z našeho systému. Šetříme tak čas, který můžeme věnovat třeba péči o zákazníky nebo zdokonalování sortimentu,“ popisuje Petr Šotek, jednatel společnosti PEMA CAR, která se věnuje prodeji automobilových doplňků.

„Spolupráce s FastCentrikem je dalším krokem v rámci naší snahy vytvořit pro naše partnerské obchodníky to nejdostupnější a nejpřívětivější prostředí pro prodej zboží. Již spolupracujeme třeba se Shoptetem a stejnou integraci bychom chtěli brzy přinést i partnerům, kteří využívají další e-shopová řešení jako WooCommerce, Eshop-rychle, Webareal, Magento a další,“ popisuje Jakub Kováč, ředitel programu MALL Partner.

Postupně by se obchodníci na MALLu měli dočkat i dalších vylepšení, které jim umožní přímo v jejich e-shopových rozhraních také přidávat produkty, přiřazovat k nim kategorie a podobně. Nyní je možné produkty na MALL přidávat přímo skrze administrační rozhraní MALL Partner, skrze XML feedy (MALL feed či Heureka feed) či přes API.

S partnerským prodejem MALL pozvolna začal již v listopadu roku 2012, kdy na MALL dorazily knihy významného online knihkupectví. V posledním roce MALL zapojování dalších partnerů významně urychlil a postupně buduje vlastní online tržiště. Zatímco v červenci minulého roku nabídka partnerů poprvé přerostla šíři nabídky samotného MALLu, nyní již skrze MALL prodává okolo 1 500 partnerských obchodníků a zboží z marketplace tvoří 90 % nabídky obchodu.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)