Vánoční kampaně diskontů Lidl a Penny se nesou v tradičním duchu. Zatímco Lidl zdůrazňuje, že nejdůležitější je být spolu, Penny ukazuje své skutečné dodavatele v prostředí rodinného kruhu.
Ústředním motivem kampaně Lidlu je píseň Půlnoční od Václava Neckáře a skupiny Umakart, jeden z nejznámějších vánočních hitů poslední dekády. „Zorganizovali jsme velký vánoční happening a Půlnoční s více než 250 účinkujícími znovu nahráli. Píseň po deseti letech znovu nazpíval sám Václav Neckář a v roli dirigenta se představil jeho bratr Jan Neckář,“ řekl jednatel společnosti Lidl Michal Farník. Natáčení se konalo v Kryštofově údolí na Liberecku a dalších lokacích v České republice.
Videoklip mohli diváci poprvé vidět v pátek 13. listopadu, sjednocující vánoční linka se bude prolínat také dalšími TV spoty zaměřenými na Deluxe nabídku v Lidlu. V těchto spotech se objeví mimo jiné herečka Anna Císařovská, kterou diváci znají již z TV spotu, kde propagovala jednoduchý a rychlý nákup v Lidlu a představila funkce oblíbené mobilní aplikace Lidl Plus. V jedné z hlavních rolí účinkuje také skutečná pokladní z Lidlu.
Vánoční atmosféru české rodiny vytváří ve vánočním spotu konkurenční Penny, a to s pomocí skutečných dodavatelů. Spot režíroval David Ondříček. „Pro nás v Penny není spojení Hezky česky jen reklamní slogan, ale filozofie naší společnosti. Vnímáme v současné době ještě více než kdy jindy potřebu podpory českých a regionálních dodavatelů, a současně tradičních českých hodnot a rodinného zázemí,“ říká ke kampani Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny. Kampaň vznikala v průběhu října u dodavatelů, kterými jsou Bohemia Apple z Tuchoraze (jablka), Uzeniny Příbram (řízky), Pivovar Nymburk (pivo), Fish Market z Třeboně (kapr) a Penam (vánočka). Televizní spot shlédnou diváci v následujících týdnech na všech hlavních televizních kanálech a sociálních sítích.