Komunikaci Dáme jídlo zajistí agentura Etnetera Motion

Digitální agentura Etnetera Motion, patřící do skupiny Etnetera Group, získává jako nového klienta marketingovou platformu rozvozu jídla Dáme jídlo. Od 1. listopadu 2020 zajišťuje jeho kompletní komunikaci SoMe, budování značky, tvorbu kampaní a zastřešení komunikační, mediální a influencerské strategie prostřednictvím digitálních kanálů.

„Od prvního setkání s týmem Dáme jídlo jsme věděli, že jde o klienta, se kterým máme mnoho společného. Nemyslím pouze kladný vztah k dobrému jídlu, ale přístup ke komunikační strategii s technologickým pozadím a budováním značky z podstaty jejího poslání,“ komentuje začínající spolupráci Michal Bubeníček, strategický ředitel Etnetera Motion a dodává: „Věřím, že společně dokážeme nejen obohacovat celkovou zákaznickou zkušenost, ale také posunout dál příběh značky, která formuje dovoz jídla na českém trhu.“

V rámci spolupráce s Dáme jídlo tak bude Etnetera Motion budovat značku a zastřešovat komunikační, mediální a influencerské strategie. Součástí spolupráce je zajištění kompletní online komunikace na sociálních sítích, včetně kampaňového konceptu Porce života navíc a podpory dalšího rozšiřování nabídky marketingové platformy rozvozu jídla.

„Etnetera Motion se pro nás na následující měsíce stává partnerem jak pro strategii, tak pro obsahový marketing sociálních sítí Dáme jídlo. Věříme, že se nám společně podaří budovat zábavný, inspirativní a chytrý obsah, který nejen zaujme naše fanoušky, ale přinese jim také to nejdůležitější, a to Porci života navíc,“ popsal Břetislav Stromko, marketingový ředitel společnosti Dáme jídlo.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-14

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-14

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Surfař
Mikroinfluenceři
fenomen

MAM Exkluzivně v časopise

Jakub Loos, Coca-Cola
MAM class
SABRE Awards 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boomerang
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boomerang
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist