Belgický zpravodajský týdeník Knack zaměřený na investigativní žurnalistiku oslavuje ve světě, kde mají všichni tendenci mít jasný názor, nejistotu a pochybnosti. Časopis spustil svůj nový komunikační koncept „Nebojte se pochybovat“ (Dare to Doubt), součástí je tisková a venkovní reklama a také třicetisekundový spot, v němž vybízí lidi k otevřenosti k novým informacím a nápadům a také k tomu, aby v případě potřeby uměli myšlení a názory přizpůsobit a měnit.
Pochybnosti si podle týdeníku „zaslouží očistit své jméno“, protože jsou základem pro učení a růst. V kampani Knack upozorňuje na důležitost získávání informací, kladení otázek a „odložení“ ega při hledání východiska.
Spot, který se odehrává v kavárně, jejíž klidnou atmosféru naruší hádka dvou hostů, natočila produkce Czar Be a režíroval jej teprve dvacetiletý Ramy Moharan Fouad. Vyústění spotu ukazuje, jak nesmyslné může být dohadování bez řádných znalostí a že většinou nekončí dobře. Tvůrci se snaží divákům zprostředkovat myšlenku, že je chytřejší svá rozhodnutí odložit, když nemáte dost informací, že je lepší zůstat na pochybách a přiznat, že nevíte všechno.
Tisková inzerce pak proti sobě staví vždy dva protichůdné výroky jedné významné osobnosti, které právě v čase změnily svá stanoviska. Objevuje se tady nizozemský premiér Mark Rutte a jeho různá prohlášení o prosincovém svátku Černého Petra (nyní nahlížený jako rasistická tradice) s odstupem sedmi let, Barack Obama a jeho názory na stejnopohlavní manželství nebo Arnold Schwarzenegger a jeho měnící se postoje ke konzumaci masa.
Za kampaní stojí agentura Mutant.